וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו תמוז: "יש כמה חוצפנים שהעבירו עלינו ביקורת"

אחרי הצמד שכבש מול מכבי פתח תקוה, חלוץ האדומים יודע שקבוצתו בכושר טוב. אביחי ידין יחזור להתאמן בימים הקרובים

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב פתחה היום את העונה שלה בליגת העל כשמעליה מרחפים אין ספור סימני שאלה. הקיץ הקשה שעבר על הקבוצה, שכלל שלל עזיבות של שחקני מפתח, ריב מתוקשר להפליא בין הבעלים על השליטה בקבוצה ושני הפסדים מבישים באירופה לקינוח, נתן פתח להרבה ספקות בנוגע לכושרה ולחוזקה של סגנית האלופה. אבל הקבוצה של קשטן סילקה את כל הטרדות הקטנות האלה, כשהביסה היום בקלות את הקבוצה החלשה של מרקו בלבול 1:4. אך גם הניצחון לא היה מושלם, והחדשות הרעות מבחינתה של הפועל תל אביב, הייתה פציעתו של אביחי ידין, שהוחלף בדקה ה-35 ונלקח לבית חולים לעבור בדיקת סי.טי.

"עברנו שבוע לא קל"

מאמן הפועל תל אביב, דרור קשטן, דיבר אחרי המשחק: "יש סיבה לחייך, שיחקנו טוב מאוד. ככה אני רוצה לראות את הפועל תל אביב, אפילו עם עוד עליית מדרגה. אני לא מסתכל על כמות השערים אלא על הצורה שבה שיחקנו. לא הייתי אומר שאנחנו נראים רע בחוץ, כי אם הפועל היתה מנצחת 0:4 בליטא התגובות היו אחרות לגמרי. אנשים צריכים לבקר ואנחנו ממשיכים לעבוד".

על כובש השער הרביעי איגייבור, אמר המאמן: "התעקשתי עליו ובצדק. היה משא ומתן ארוך ומתיש, ואני חושב שהיום הכדורגל הישראלי ראה שחקן ברמה שונה לחלוטין". קשטן גם הסביר על השחקנים שלא שיחקו: "אף אחד לא יכול לנוח לרגע על זרי הדפנה. מה שהיה, היה אולי טוב - אבל היום אני פורט את זה בהיבט היום יומי. אני רואה את ההתנהלות ועל פי זה אני קובע מי ישחק ומי לא ישחק. להפועל יש סגל רחב והשחקנים יצטרכו להילחם. אין הבטחה לאף אחד לא ב-11 הפותחים ולא ב-18 של הסגל".

חלוץ הפועל תל אביב, טוטו תמוז, הבקיע היום צמד ואחרי המשחק נשמע מעט כועס: "כל הקבוצה היום התעלתה, עברנו שבוע לא קל כשחזרנו מאירופה. יש כמה חוצפנים שהעבירו עלינו ביקורת ואני מקווה שביום חמישי נבוא ונעשה את העבודה שלנו, זה העיקר. אני מקווה שהקהל יבוא ויתמוך בנו כי זה חשוב מאוד. אני שמח שהיה משחק טוב לרועי גורדנה ולשאר החבר'ה ואנחנו עם הראש קדימה. החיבור שלי גם עם בן שהר וגם עם עומר הוא מצויין, יש לנו קבוצה מצויינת ואנחנו נהיה טובים".

קשר הקבוצה שי אבוטבול, נשמע מרוצה: "היה חשוב לבוא ולנצח את המשחק הזה כדי לתת ביטחון למועדון ולשחקנים. עברנו שבוע לא קל. הגענו להרבה הזדמנויות, ולא נראינו טוב בכללי, אבל אני מקווה שנשתפר. אין ספק שהרבה שחקנים טובים עזבו, וכרגע זה הסגל שיש והוא מצוין. זה עוד מוקדם, אבל איגייבור עשה משחק מצויין, ואני מקווה שהוא עוד יעזור לנו בהמשך. המשחק בחמישי הוא קריטי למועדון ואנחנו צריכים להחזיר לקהל העצום הזה שמגיע ותומך". אבוטבול התייחס גם לשתי היריבות בצמרת ולמשחקיהן באירופה: "גם מכבי חיפה וגם מכבי תל אביב נתנו תצוגות יפות וייצגו בכבוד את המדינה. אני מקווה שאנחנו נמשיך בדרך הזאת".

מאמן מכבי פתח תקוה, מרקו בלבול, החווה דעתו בסיום המשחק על המשחק: "אני חושב שפתחנו טוב את המשחק. המצב הראשון היה שלנו, אבל הפועל היא קבוצה הרבה יותר טובה וחילקנו להם מתנות. זה משחק ראשון ורק התחלנו את העונה. אנחנו עדיין לא מגובשים וצריך להתחזק. חמישים אחוז מהסגל היה חדש, והפועל הגיעה בכושר טוב יותר. עשינו טעויות שלא מתאימות לרמה הזאת. עם 11 שחקנים היה לנו קשה מול הפועל, אז קל וחומר עם 10 שחקנים".

ידין צפוי לחזור להתאמן בקרוב

קשרה של הפועל תל אביב, אביחי ידין, פונה הערב (שני) לחדר המיון של בית החולים תל השומר אחרי שספג מכה חזקה בגבו במהלך המשחק בין קבוצתו למכבי פתח תקוה באיצטדיון בלומפילד.

בדקה ה-35 ביקש מספר 26 של האדומים להתחלף, והצוות המקצועי והרפואי של הקבוצה נענה לבקשתו והכניס במקומו את רועי גורדנה. השחקן עבר בדיקת סי.טי, בה לא נמצאו ממצאים חבלתיים והוא צפוי לחזור להתאמן בקרוב.

כרגע נראה כי בכל מקרה ידין לא יוכל לשחק במשחק החשוב של האדומים בגומלין הפלייאוף של הליגה האירופית נגד אקרנאס הליטאית, לה הפסידה הפועל ביום חמישי שעבר בתוצאה 0:1. הדבר מציב בעיה רצינית עבור קשטן, שנוהג לשחק עם שני קשרים אחוריים, ולא ברור מי יחליף, אם בכלל, את ידין לידו של שי אבוטבול.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully