וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו באלוטלי: "אשמח להגיע לשחק בפאלרמו"

החלוץ האיטלקי הבינלאומי של מנצ'סטר סיטי הביע רצונו לשחק בקבוצתו של ערן זהבי: "השמש תמיד זורחת שם"

לאחר שבעלי קבוצתו של ערן זהבי מאוריציו זאמפריני הודיע על חוסר שביעות רצונו, פאלרמו נקשרה בנושא אחר ובלתי צפוי, כאשר מריו באלוטלי הודיע כי ברצונו לשחק בקבוצה הסיציליאנית. החלוץ האיטלקי הבינלאומי, ששמו נקשר בעבר לחזרה לסרייה A (בעיקר למילאן) טען בראיון: "אתה יודע איפה הייתי רוצה לשחק? בפאלרמו. אשמח להגיע לשם. זה מקום יפה והשמש תמיד זורחת שם". כך דיווח הגאזטה דלו ספורט.

באלוטלי, ששיחק בעבר באינטר ועבר למנצ'סטר סיטי בשנה שעברה כדי לאחד כוחות עם מאמנו לשעבר רוברטו מאנצ'יני, לא ממש מצליח למצוא את עצמו באנגליה, עם תקריות על המגרש, כמו גם מחוצה לו. באלוטלי חתום בסיטיזנס עד קיץ 2015, והקבוצה הודיעה בכל מקרה שהיא אינה ממהרת למכור אותו.

עם זאת, נראה כי מעברו לפאלרמו מוטל בספק מכיוון שזאמפריני הודיע כי המועדון אינו יכול לעמוד בשכרו: "איך אנו יכולים להרשות לעצמנו את בלוטלי אם שיחררנו את פאסטורה חלקית בשל בעיות שכר? מריו הוא שחקן בעל יכולת לשחק בשביל מילאן, אינטר או יובנטוס. הם מתקשים להשוות את שכרו במנצ'סטר סיטי, אז לכו תבינו מה זה אומר בשביל פאלרמו".

בינתיים, זאמפריני מתחיל להתייאש

מוקדם יותר, הודיע זאמפריני, כי הוא אינו מרוצה מהתנהגות אוהדי הקבוצה כלפיו, ושוקל צעדים דרסטיים. "אני מאוכזב מהגישה של חלק מאוהדי פאלרמו, ובמיוחד מהתקשורת המקומית, שלא עושה דבר חוץ מלזרוע פסימיות בקשר אלי ולקבוצה. הדבר הזה מחזק את הרצון שלי להפסיק להיות הבעלים והנשיא של פאלרמו", אמר זאמפריני לכלי תקשורת שונים בסיציליה.

הטריגר לדברים היה שריקות הבוז שהוא קיבל בתום ההפסד 3:2 שספגה קבוצתו במשחק ידידות מול פנרבחצ'ה. זאמפריני הוסיף: "מה שקורה בחודשים האחרונים גורם לי לחשוב שלא שווה לי לעבוד 12 שעות ביום בשביל המועדון הזה".

לפני שרכש בשנת 2002 את פאלרמו, היה זאמפריני הבעלים של קבוצת ונציה במשך 15 שנה. כאשר הוא קנה את ונציה, הייתה הקבוצה בליגה הרביעית, ותוך כמה שנים והשקעות נבונות הוא הביא אותה לסרייה A. זאמפריני הזהיר את הקהל המקומי ממה שקרה בקבוצתו הקודמת: "האנשים בפאלרמו צריכים לזכור מה היה בוונציה - כשהחלטתי לעזוב את המקום תוך כמה דקות ולא הסתכלתי אחורה".

עדכון ראשון: 23.8.2011, 10:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully