וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: הגרלה קשה לאריק זאבי באליפות העולם

לג'ודוקא הבכיר של ישראל מחכים בדרך האלוף האולימפי ואלוף העולם. אליס שלזינגר וירדן ג'רבי תוכלנה להיפגש רק בגמר

היום (שני) התקיימה הגרלת הקרבות של אליפות העולם בג'ודו שתצא לדרך מחר בצרפת, וקשה להגיד שהיא האירה פנים לאריק זאבי. הג'ודוקא הבכיר של ישראל ייכנס למעגל התחרויות בשבת במשקל עד 100 ק"ג, ויפגוש את הניו זילנדי ג'ייסון קוסטר. אם זאבי יעבור, מצפה לו לאחר מכן ככל הנראה טובשינבאיאר נאידן, האלוף האולימפי ממונגוליה. במידה שיצלח את הקרבות הראשונים, עשוי זאבי להתעמת ברבע הגמר מול אלוף העולם היפני טקמאטה אנאי. אכן, לא פשוט.

אליס שלזינגר, שתנסה להביא מדליה במשקל עד 63 ק"ג, תתחיל את הדרך שלה ביום חמישי מול יוהאנה ילינן הפינית. לאחר מכן היא עשויה להתמודד מול מריאנה סילבה הברזילאית. עוד באותו משקל תתחרה גם היריבה של שלזינגר על הכרטיס לאולימפיאדת לונדון, ירדן ג'רבי, שקיבלה בסיבוב הראשון את לורה סאלס לופס מאנדורה. שתי הישראליות תוכלנה להיפגש רק בגמר.

הנציגים הראשונים של המשלחת הישראלית יתחילו כבר ביום שלישי. טומי ארשנסקי (עד 60 ק"ג) עלה אוטומטית לסיבוב השני ויחכה למנצח בין פטרסון מנאוס מהאיטי לאמאדו זקארי הניגרי. גם גולן פולק (עד 66 ק"ג) הוקפץ לסיבוב השני ויתעמת עם סוגוי אוריארטה הספרדי. רוני שוורץ, במשקל עד 48 ק"ג לנשים, תפגוש את טומוקו פוקומי היפנית.

סוסו פלאלשווילי (עד 73 ק"ג) יתחרה ביום רביעי וימתין למנצח בין ז'ואאו אנריקה האנגולי לתומאש אדמייק הפולני. באותו יום, שחר לוי (52 ק"ג נשים) תתעמת עם קום אה אן הקוריאנית. אסף זוהר המתחרה במשקל מעל 100 ק"ג עלה אוטומטית לסיבוב הבא, שם יפגוש את המנצח בין איסלם אל שעבי המצרי המצויין, להולנדי לוק ורבי.

ג'ודו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully