וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "מי שלא יתעורר יעלה ליציע"

הפועל ת"א בלחץ לקראת מול מכבי פ"ת (20:50, ערוץ 1 ו-HD), בקבוצה מאיימים שהסנקציות הבאות עלולות להיות חמורות יותר

הפועל תל אביב בלחץ לקראת המשחק היום (שני) בערב מול מכבי פתח תקוה (20:50, ערוץ 1 ו-HD). אצל האדומים יודעים כי תוצאה אחרת פרט לניצחון תעכיר עוד יותר האווירה במועדון ואולי אף תשפיע על המשחק הקריטי בפלייאוף של הליגה האירופית ביום חמישי מול אקרנאס.

בגלל השבוע החשוב של הקבוצה, המאמן דרור קשטן והנהלת המועדון החליטו לא לנקוט צעדים דרסטיים כנגד שחקנים מסוימים, אבל המסר שהעביר היו"ר דורון אוסידון עם נחיתת הקבוצה בארץ ביום שישי ("מי שלא מאופס, נאפס אותו") כבר החל לחלחל לשחקנים. כצעד ראשון עמרי קנדה לא יהיה בסגל למשחק היום, ודדי בן דיין וסלים טועמה ירדו לספסל.

היום התייחס אחד הגורמים במועדון לצעדים הללו: "זאת הדרך להעיר את השחקנים. אם מישהו חושב שהוא יוכל לנפוש על המגרש ולא תהיה תגובה, טועה בגודל. אנחנו נמצאים בשבוע קריטי ואנחנו חייבים לגרום לשחקנים להבין כי העתיד של הקבוצה העונה תלוי הרבה בשבוע הזה. אם זה לא יעיר אותם, אז הדרך ליציע תהיה קצרה. אולי אז הם יתחילו להבין כי גם הקריירות שלהם בסכנה, כי שחקן שלא משחק מפסיד הרבה". אגב, קנדה גילה אתמול את הוצאתו מהסגל על הלוח בו פרסם קשטן את שמות השחקנים לקראת המשחק היום.

מעבר לדברים הללו, בהפועל ממשיכים במאמצים להתחזק, אך עדיין עוד לא הוחלט במועדון אם להיכנס עם מישהו מהמועמדים למשא ומתן רציני. נראה כרגע כי האדומים ירדו מהבאתו של של הבלם מתן אוחיון לקבוצה, לאחר שקבוצתו שרלואה דורשת כ-600 אלף יורו על כרטיסו. בהפועל יבחנו מועמדים נוספים לתפקיד הבלם, אך בקבוצה הבהירו כי הדרום אפריקאי ביוואן פרנסמן לא הולך להיות משוחרר. בהפועל מאמינים כי הבלם סובל מחוסר ביטחון, ולכן בימים הקרובים ינסו לעודד את פרנסמן בתקווה שיחזור ליכולת הטובה שלו מהעונה שעברה.

בנוסף לבלם, בהפועל עושים מאמצים להביא עושה משחק לקבוצה וכרגע תולים את היכולת החלשה בהתקפה בחיסרון של אחד כזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully