וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - מכבי פתח תקוה: עמרי קנדה לא בסגל

בקבוצה אומרים שהמגן ייעדר מהמשחק (ב, 20:50, ערוץ 1 ו-HD) מסיבות לא מקצועיות. צ'ה צפוי לפתוח בשורות היריבה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

*במשך חמש עונות הפועל תל אביב ומכבי פתח תקווה לא הצליחו לנצח את משחק הליגה הראשון שלהן.

*למרות שמכבי פתח תקווה נחשבת לכבשה השחורה של האדומים, הניצחון האחרון של המלאבסים על הפועל היה בסיבוב הראשון של עונת 07/08.

*וכדי להיזכר בניצחון האחרון של מכבי פתח תקווה על הפועל תל אביב בבלומפילד, צריך להרחיק עד פברואר 2006.

*טל בן חיים כבש את שני השערים היחידים לטובת מכבי פתח תקווה בארבעת המפגשים האחרונים של הקבוצות.

*שניים מתוך ששת המפגשים האחרונים בין המועדונים הוכרעו בתוך תוספת הזמן כשלפני שנתיים וחצי ערן זהבי קובע שיוויון בדקה ה-93 ובעונה שעברה סלים טועמה מנצח את המשחק הראשון בין השתיים בדקה ה-91.

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

מאמנה של הפועל תל אביב הפתיע היום והחליט לא להכליל בסגל את המגן הימני עמרי קנדה. קשטן לא שוחח עם השחקן לאורך האימון, ונראה כי ההחלטה היא נטו מקצועית, עקב שביעות הרצון של המאמן מתפקודו של נאעל חוטבא בעמדה הזו. למרות זאת, גורמים בקבוצה, טוענים כי קיים קשר ישיר בין אי הכללתו של קנדה בסגל, לרצונו לעזוב את הקבוצה ונראה כרגע כי מעבר לאכזבה של קשטן מהמגן בצד ההגנתי, העובדה כי המגן לא מרוצה מכך שלא משחררים אותו, גרמה בסופו של דבר להחלטת המאמן לגביו. בעקבות ההחלטה כתב קנדה בעמוד הפייסבוק שלו: "כשהגלים מתחזקים, החזקים מתגלים.. חוץ מההוא למעלה, אף אחד לא ישבור אותי...אדום לנצח!"

במקום מריו פצ'אלקה שעדיין לא כשיר ל-90 דקות, ימשיך ביוואן פרנסמן בהרכב. אלרואי כהן יפתח לראשונה העונה בהרכב על חשבונו של סלים טועמה, והמגן גל שיש יעלה במקומו של דדי בן דיין. אצל קשטן קיימת שביעות רצון מהיכולת של שיש הצעיר במשחקי גביע הטוטו, ואכזבה מהמגן הוותיק, במיוחד לאור הגול שספגה הקבוצה ביום חמישי מול אקרנאס.בתום האימון, אספו שני הקפטנים וואליד באדיר ושי אבוטבול את השחקנים וביקשו מהם: "השבוע מאוד קריטי למועדון, ואנחנו חייבים להיות ביחד בשבוע שכזה. אסור לבקר אחד את השני בתקשורת". קשטן עצמו, ערך אסיפה מאוד קצרה ללא וידאו וביקש מהשחקנים: "אתם צריכים להגיע מאוד מרוכזים מחר, מכבי פתח תקוה קבוצה טובה מאוד, אנחנו צריכים להגיע למשחק מוכנים".

מכבי פתח תקוה:

בקבוצה יודעים כי כל תוצאה שאיננה הפסד תהיה בהחלט משביעת רצון. המאמן מרקו בלבול ערך היום אסיפת קבוצה ואמר לשחקנים לקראת המשחק מחר: "הפועל תל אביב קבוצה מאוד חזקה בבית ואנחנו חייבים להגיע בשיא הריכוז למשחק כזה. אני יודע שאנחנו עדיין קבוצה שבתהליך גיבוש, אבל אני מאוד מאמין בשחקנים פה. מחר נמשיך את התהליך שהתחלנו ואני מאמין ויודע שאנחנו מסוגלים לחזור עם תוצאה טובה מבלומפילד". המאמן לא מתכנן שינויים גדולים לקראת המשחק מחר מהרכב שפתח במשחק גביע הטוטו האחרון מול מכבי נתניה, פרט לקשר מריו צארביץ' שבספק למשחק. את מקומו של צארביץ, אמור לתפוס נסטיה צ'ה.

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: אלרואי כהן

עד עכשיו קשטן לא ממש ספר את אלרואי כהן שהגיע בקול תרועה רמה בעונה שעברה כמחליף של גילי ורמוט. מחר אמור כהן לפתוח לראשונה בהרכב בעידן קשטן, והוא זה שאמור להביא את השינוי בהתקפה האדומה. משחק טוב שלו וכהן ישוב להיות רכש עם פוטנציאל, משחק חלש של הקשר הצעיר והמקום היחיד שיובטח לו בהפועל הוא בספסל ליד קשטן.

מכבי פתח תקוה: עומר גולן

בעונה שעברה ציפו כולם במכבי בפתח תקווה שעומר גולן יסחוף את הקבוצה לחלק העליון של הטבלה, אולם אחרי מספר עונות בהן לא שיחק ברציפות, גם הניסיון של גולן לא הביא את השינוי בפתח תקווה. מחר יפתח החלוץ עונה נוספת במדים הכחולים לבנים ואחרי תצוגות הנפל של הגנת הפועל תל אביב, יהיה גולן חייב לנצל את החולשה בחוליה האחורית של סגנית האלופה ולשוב עם הנקודות לפתח תקוה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: אפולה אדל, נאעל חוטבא, וואליד באדיר, ביוואן פרנסמן, גל שיש, אביחי ידין, שי אבוטבול, נוסא איגייבור, אלרואי כהן, עומר דמארי, טוטו תמוז.

מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר, אסי משיח, ניצן דמארי, קובי גנון, טל מעבי, סבסטיאן סנסוני, ג'סטיס וומפור,נסטיה צ'ה, טל בן חיים, ויקטור מרעי, עומר גולן.


הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully