וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אושרי רואש נקנס ברבע משכורת

הבלם הועמד לוועדת משמעת פנימית לאור התנהגותו מול קרית שמונה, התנצל ונענש. בקבוצה מקווים שההתאחדות תקל עמו

בהפועל חיפה עדיין מנסים להתאושש מהפסד הליגה לעירוני קרית שמונה (1:0) ביום שבת האחרון. לא רק שהקבוצה של ניצן שירזי יצאה ללא נקודות מהמפגש, אלא שהיא גם ספגה הרחקה של שניים משחקניה החשובים בסגל - אושרי רואש ואייל טרטצקי.

בקבוצה מאוד לא אהבו את את התנהגותו של הבלם הצעיר, והיום הועמד השחקן הצעיר בפני ועדת משמעת פנימית בה הוא נקנס בגובה של רבע ממשכורת הבסיס שלו. רואש התנצל בפני הקבוצה והאוהדים על התנהגותו ואמר: "זה קרה ברגע של איבוד שליטה, אני מתנצל".

בהפועל חיפה מקווים כי ועדת המשמעת הפנימית שנערכה לשחקן תגרום לבית הדין של התאחדות לכדורגל להקל עם עונשו, לאחר שהשופט אלון יפת המליץ לעמידו לדין בטופס המשחק לאור התנהגותו על הדשא.

בקבוצה מקווים מאוד כי החיסרון של רואש את טרטצקי במשחק הליגה הבא לא יביאו להפסד שני ברציפות. עד יום ראשון, בו תפגוש הקבוצה את מכבי פתח תקוה, יצטרך המאמן למצוא פיתרונות.

נראה כי מי שיתפוס את מקומם של השניים בהגנה יהיו גולן חרמון ושרון לוי. האדומים מהכרמל מצפים שהחלוץ הליברי איימוס קולי והמגן הימני אלירן ג'ורג יעברו בבקרה התקציבית עד הסוף השבוע וגם הם יהיו חלק מהסגל של שירזי למשחק, כאשר ג'ורג' אף אמור לפתוח בהרכב.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully