וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם בהפועל חיפה: ערן לוי השתולל, רואש וטרטצקי לדין

סוער בשורות האדומים אחרי ההפסד לקרית שמונה, מהומה בין הצדדים לפני הסיום. בן שמעון על הניצחון: "יש לנו אחלה קבוצה"

משחק סוער במיוחד נערך בקרית אליעזר הערב (שבת), במשחק בו עירוני קרית שמונה ניצחה 0:1 את הפועל חיפה, במסגרת המחזור הראשון בליגת העל. האדומים נותרו בתשעה שחקנים לאחר שהקפטן הוותיק אייל טרטצקי ואושרי רואש הורחקו, כשהאחרון סופג את הכרטיס האדום לאחר תגרה המונית בין השחקנים על כר הדשא. גם מאמן קרית שמונה רן בן שמעון הורחק. המהומה לא נרגעה בסיום המשחק, כשלאחריו השתולל ערן לוי מחוץ לחדר ההלבשה של הפועל חיפה.

מאמן הפועל חיפה ניצן שירזי נשמע כעוס בסיום ואמר: "לא אני אמור להיות האיש שמבקר או נותן חוות דעת על שופטים, אני צריך לראות את הדברים שוב. הפגנו רמה לא טובה, הרבה בעיות צצו לנו תוך כדי משחק. סבלנו משתי פציעות תוך כדי המשחק, ולא הצלחנו להתגבר על זה. לא הפכתי שולחנות ולא כלום. לא עשינו דברים כמו שצריך ולא הצלחנו ליישם את מה שעבדנו עליו באימונים ולכן הפסדנו".

מנגד, המאמן המנצח רן בן שמעון אמר בסיום: "אני גאה מאוד בשחקנים שלי, יש לנו אחלה קבוצה, ואני בטוח שהרבה קבוצות ישאירו פה נקודות. ידענו שהפועל חיפה יעשו לנו חיים קשים ואני שמח שהצגנו יכולת טובה. קשה לי עדיין לדבר על המטרות של קרית שמונה, אבל יש לנו קבוצה טובה גם העונה ואנחנו שואפים להגיע כמה שיותר גבוה". על ההרחקה הוסיף בן שמעון: "זרקתי אולי איזה משהו שלא היה במקום, אבל אני לא רוצה להתייחס לשיפוט. הרחקה זה חלק מהכדורגל ואני מצטער על זה ומקווה שלא יקרה שוב העונה".

על פי דו"ח השפוט אלון יפת, אושרי רואש ואייל טרטצקי יועמדו לדין בשל דברים שאמרו לשופט.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully