וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: גובר הלחץ על עמאשה להוציא דרכון ישראלי

נבדקה האפשרות על רקע סירובו. אלישע: "אלו שלא מתלבשים צריכים לעזור כמו אלה שעל כר הדשא". שליחנו לגנק מדווח

מכבי חיפה עדיין לא העפילה לשלב הבתים של ליגת האלופות, אבל המאמן אלישע לוי כבר הנחה את הסקאוט אלון חרזי לחפש עבורו בלם. בימים האחרונים נערכו שיחות עם סוכני שחקנים בעניין, ונראה שאם מכבי חיפה תעפיל, היא עשויה להנחית בלם בתוך זמן קצר. הסיבה לכך היא הפציעות של יוריצה בוליאט ואנדריי פיליאבסקי.

אם בוליאט, שאמור לעבור לאחר החזרה לישראל בדיקת MRI, לא סובל מפציעה חמורה, בניגוד להערכה הראשונית, חיפה לא תביא בלם, אם כי האפשרות נראית פחות ריאלית לנוכח ההערכות.

לוי צפוי לתרגל הערב (שני) הרכב זהה לזה שפתח מול גנק בארץ, שכולל את אייל גולסה ועידן ורד באגפים ואת סיידו יאיא וגוסטבו בוקולי בקישור האחורי. תמיר כהן ויניב קטן מתוכננים להיכנס בשלב מאוחר יותר.

הקבוצה ערכה בצהריים אימון מתיחות,ואייל גולסה עדיין לא מתאמן עם חבריו. רק הערב ייקבע האם ישחק, על אף שאתמול הקשר העריך שלדעתו הוא ייקח חלק במשחק.

שני שחקנים שזוכים לתשומת לב רבה מהצוות המקצועי הם ויאם עמאשה, שכבש רביעייה בנתניה, וסארי פלאח, עליו נאמר אתמול: "אם הוא ימשיך בקצב הזה, בתוך שנתיים הוא יהפוך לבלם הבכיר של המועדון".

גורם במועדון כבר שוחח עם עמאשה בעניין הדרכון וביקש ממנו לשקול שוב את הנושא. עמאשה הסביר כי מדובר בעניין פוליטי וכרגע הוא מנסה להסדיר את נושא צירופו לנבחרת ללא עניין הדרכון. בחיפה הבהירו כי המועדון אינו פועל בנושא, ושההתאחדות היא הגורם היחיד שכרגע מטפל בעניין.

הקבוצה נחתה הלילה בגנק והגיעה ישירות למלון, הנמצא במרכז העיר. הבוקר התכנסה הקבוצה לארוחה משותפת ומיד לאחר מכן לפגישה עם הצוות המקצועי. מאוחר יותר תצא לאיצטדיון המקומי, שם תקיים מסיבת עיתונאים ואימון מסכם לקראת המשחק. שלומי ארבייטמן וליאור רפאלוב הודיעו כי יגיעו כבר היום לעיר ויצפו מחר במשחק. גם אוהדי הקבוצה שאמורים להגיע מישראל ינחתו היום וישוכנו במלונות במרכז העיר. בחיפה מצפים לכ-250 אוהדים מישראל.

בצהריים ערך המאמן אלישע לוי אסיפה לשחקני הקבוצה ואמר להם: "אמרתי לכם כבר שחלק מהשחקנים לא יהיו בסגל, אבל מה שחשוב זו התמיכה של אותם שחקנים מבחוץ. שחקנים כאלה עוזרים לא פחות מאשר אלו שנמצאים במגרש. אני רואה הרבה המולה מסביב לקראת המשחק וזה בסדר, אבל שכל אחד יעשה מה שהוא צריך ויבוא במוכנות המירבית לקראת האימון המסכם הערב ולקראת המשחק. אנחנו צריכים לבוא בשיא המוטיבציה ולעבור שלב".

חיפה הגישה לאחר המשחק מול מאריבור בקשה לאופ"א לפיה היא מעוניינת, במידה שתעפיל לליגת האלופות, שלא לשחק בערב ראש השנה בו מתקיים מחזור.

המשחק שייערך ביום שלישי (21:45) יועבר בשידור ישיר בערוץ 2 וכן ברשת ב' של קול ישראל. את המשחק יעביר השדר דני דבורין.

הווארד ווב ישפוט את גנק - מכבי חיפה

צפו בחיפה עושה את דרכה לבלגיה ונוחתת: ”אין סיבה שלא נעלה”

צפו במכבי חיפה מפגיזה רביעייה לרשת של מכבי נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully