וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ויאם עמאשה לא מוכן להנפיק דרכון

21.8.2011 / 10:17

החלוץ שוחח עם לואיס פרננדז ואמר לחבריו: "אולי לוזון ישכנע את בלאטר". אפשרות: יניב קטן יפתח על חשבון דבאלישווילי

מאמן נבחרת ישראל לואיס פרננדז שוחח אמש (שבת) עם חלוץ מכבי חיפה, ויאם עמאשה, והחמיא לו על יכולתו במשחק מול מכבי נתניה, בו כיכב עם רביעייה. בחיפה מעריכים שהמאמן הלאומי שלח רמז עבה לחלוץ שהוא רוצה אותו בנבחרת, מה שהיה צפוי לקרות לאור הכושר שבו נמצא לאחרונה החלוץ. כידוע, עמאשה לא מחזיק בדרכון, לכן לא יכול ללבוש את המדים הלאומיים.

לפני חודש פורסם בוואלה! ספורט כי בכירי ההתאחדות לכדורגל מקיימים דיון בנושא וינסו להפעיל את קשריהם כדי לעזור לשחקן. בכיר בהתאחדות אמר הבוקר: "בשביל שזה יקרה, היינו צריכים את הנכונות של לואיס לזמן אותו. אחרי אתמול, אין ספק שנצטרך למצוא פתרון לעניין". עמאשה עצמו אמר לחבריו היום: "אולי לוזון ישכנע את בלאטר (נשיא פיפ"א) או פלאטיני (נשיא אופ"א) שאוכל לשחק בנבחרת ללא דרכון. אין לי כוונה לעשות משהו שיגרום לחרם על המשפחה שלי". אתמול אמרו שחקנים בחיפה: "עמאשה נמצא בכושר הכי טוב בארץ. פיפ"א צריכה לפעול".

בלי קשר לרביעייה של עמאשה, אלישע לוי היה מאוד מרוצה אתמול מהקבוצה ובעיקר מהעובדה שהקפטן יניב קטן הציג יכולת טובה יחסית למשחקו הראשון לאחר הפציעה. אם קטן אכן יפתח בגנק, ולדימיר דבאלישווילי עשוי לרדת לספסל. הבלם יוריצה בוליאט אמר אתמול לחבריו בקבוצה כי הוא חושב שהפציעה פחות חמורה משחשב, וייתכן שמדובר בהיעדרות של פחות מחודש. הצוות הרפואי יערוך לו בדיקה היום כדי לאבחן סופית כמה זמן ייעדר. בכל מקרה, בוליאט ייעדר מול גנק וסארי פלאח ימשיך לפתוח במרכז ההגנה יחד עם איציק כהן. שחקן בקבוצה אמר הבוקר: "אין ספק שאנחנו צריכים לעבור אותם. אלישע יותר בדיוק מה צריך לעשות. אם צריך, כמו נגד מאריבור, נשחק על תוצאה".

חיפה תקיים היום אימון שחרור ומאוחר יותר (17:00) תמריא לגנק לקראת המשחק ביום שלישי. מחר תערוך הקבוצה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק, בשיתוף אלישע לוי וקטן. מאוחר יותר תערוך הקבוצה את האימון המסכם, שיהיה פתוח באופן חלקי לתקשורת.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully