וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "לא היינו חכמים מספיק"

22.8.2011 / 7:03

סטיאווה בוקרשט הפסידה, המאמן לא אהב את ההופעה. הבעלים בקאלי עזב בדקה ה-65: "עשינו טעויות שלא מקובלות עליי"

רוני לוי ספג אמש (ראשון) הפסד ראשון עם סטיאווה בוקרשט, כשקבוצתו נכנעה 2:1 בחוץ לאלסטרה פלוישטי במחזור הרביעי בליגה הרומנית. ההפסד הגיע אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים ואחד נוסף בליגה האירופית.

כרגיל בסטיאווה, מי שגנב את ההצגה הוא הבעלים של המועדון ג'יג'י בקאלי, שנטש את האצטדיון בדקה ה-65 במצב של 2:0. "אני לא כועס, אבל אני רוצה לראות את הקבוצה כשהיא מנצחת", אמר בקאלי. "שלטנו במחצית הראשונה, אבל עשינו טעויות".

לנשיא הייתה ביקורת על השחקנים יסמין לאטובלביץ ו-ולנטין אילייב, שטעויות שלהם הובילו לשערים: "אני לא רוצה לדבר ולפגוע בהכנות לגומלין מול צסק"א סופיה, אבל טעויות כאלה לא מקובלות ואני מקווה שלא יחזרו. אני רואה את ההפסד כתקלה, אבל יכול להגיד שזאת לא סטיאווה שלי. עד עכשיו דברים עבדו טוב, אבל כשזה לא עובד, אני מתערב".

לבקאלי היו כמובן גם טענות לשופט המשחק אובידיו האטגן, ששרק לפנדל לחובת קבוצתו: "לא היה פנדל. השופט הזה תמיד נגדנו", אמר.

המאמן הישראלי רוני לוי עצמו סיכם את ההופעה: "אני מאוכזב מהתוצאה ומאיך שהמשחק התפתח. פתחנו טוב, אבל לא היינו חכמים מספיק. ניסינו דברים בכוח במקום לחשוב, עשינו טעויות ושילמנו עליהן. זה הכדורגל, כשאתה לא מבקיע, אתה משלם ביוקר".

אגב, המאמן הישראלי הוציא בדקה ה-33 את החלוץ המונטנגרי סטפן ניקוליץ' והכניס במקומו את מיחאי קוסטאה שכבש את השער המצמק. המהלך זכה לתשבוחות מצד בקאלי שקרא ללוי: "מאמן חכם". אולי בשל כך, בחלק מכלי התקשורת ברומניה דווח כי בקאלי הוא זה שהורה מהיציע לבצע את החילוף. ניקוליץ' נראה המום ומאוכזב מהחילוף, אבל לחץ את ידו של לוי בדרכו לספסל.

שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully