וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: הפסד ראשון לרוני לוי וסטיאווה

קבוצתו של המאמן הישראלי נכנעה 2:1 לאסטרה פלוישטי. שער לערן זהבי בהפסד פאלרמו. מאור בוזגלו הוצג בליאז': "אני נרגש"

סטיאווה בוקרשט רשמה הערב (ראשון) הפסד ליגה ראשון העונה כשנכנעה 2:1 לאסטרה פלוישטי במחזור הרביעי בליגה הרומנית.

דווקא אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים וניצחון על צסק"א סופיה במשחק הראשון בשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית, נבלם המומנטום של רוני לוי ושחקניו, שהפסידו בחוץ לקבוצת התחתית שספגה שני הפסדים בשלושת משחקיה הראשונים. עוסמאן אנדוי הסנגלי העלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-38, וקהינדה פטאיי הניגרי הכפיל בדקה ה-54. פלורין קוסטאה צימק לסטיאווה בתוספת הזמן.

* מאור בוזגלו, שצפוי להצטרף רשמית לסטנדרד ליאז' עד מחר, הגיע למשחקה הביתי של קבוצתו החדשה, בה ניצחה 1:3 את קורטרייק (ללא רמי גרשון), ועלה לכר הדשא לפני הפתיחה לצהלות האוהדים. "אני שמח מאוד", אמר בוזגלו אחרי הצגתו. "האצטדיון מעולה והאוהדים נהדרים. הכל מצוין ואני נרגש". מאוחר יותר, סיכם השחקן את החוויה כשצייץ בחשבון הטוויטר שלו בעברית, אנגלית וצרפתית: "איזה עוצמה.. איזו חוויה! מתרגש".

* ערן זהבי כבש הערב שער נוסף במשחק הכנה של קבוצתו החדשה פאלרמו, בהפסד 3:2 לפנרבחצ'ה. הקשר הישראלי מצא את הרשת בדקה ה-16, אך לא הצליח למנוע מהאיטלקים לשמוט את היתרון ולרדת מנוצחים.

* דני בונדר השלים 90 דקות בפעם השלישית ברציפות בהרכב קבוצתו וולגה ניז'ני נובוגרוד, אך לא עזר לה להימנע מתבוסה 5:0 בחוץ מול קובאן קרסנודר. ניז'ני נובוגרוד מדורגת במקום ה-13 בטבלת הפרמיירליג הרוסית עם 17 נקודות מ-21 משחקים, ויש לציין שמהרגע שבו יכלה הקבוצה לשתף את המגן הישראלי, הוא לא יצא מההרכב.

* משה אוחיון ישב על הספסל ולא שותף בהפסדה הראשון של לגיה ורשה בליגה הפולנית, 2:1 בבית לשלאסק ורוצלאב.

* סלטיק הסקוטית, ללא הקשר הפצוע בירם כיאל, אירחה היום את סט. ג'ונסטון, שהפתיעה וניצחה את סגנית האלופה בתוצאה 1:0.

* אחרי שהצליח לעצבן את ההתאחדות הבלגית, התחיל ליאור רפאלוב את ריצוי עונש ההרחקה שלו, וקלאב ברוז' לא הצליחה להסתדר בלעדיו. הכחולים שחורים סיימו בתיקו 1:1 בחוץ מול זולטה וארגם.

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully