וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב חוזרת לשורשים

21.8.2011 / 22:55

הרעב והמרץ, איתור הבעיות ופתירתן וההבנה שחלק מהמכביזם זה טיפוח הצעירים. שלום תקווה מזהה מכבי תל אביב אחרת ולא שוכח לפרגן גם להפועל פתח תקוה

משחק פתיחת העונה של מכבי תל אביב אולי לא היה גדול או מבריק במיוחד, אבל אין ספק שנעשו שם שינויים מהותיים. הסגל מאוזן - עם מספר שחקנים מנוסים לצד חבורת צעירים רעבה ונמרצת - ונראה כי מדובר במכבי תל אביב אחרת, כזו שתרוץ בצמרת והפעם לאורך העונה כולה.

המשחק מול הפועל פתח תקוה, שהסתיים בסופו של דבר בניצחון 1:3, הוא בדיוק מסוג המשחקים שמכבי תל אביב הייתה מאבדת בשנים קודמות. הצעירים אולי לא היו מדויקים, אבל צריך לזכור שעבור חלקם הגדול מדובר בהופעת ליגה ראשונה והם עוד יצברו ניסיון. ראינו שחקן מבטיח כמו אלי זיזוב, שהבריק מספר פעמים אם כי עדיין רחוק מלממש את מלוא הפוטנציאל. השילוב בין הצעירים לשחקנים המנוסים הוא זה שיוביל את הקבוצה בכל הכוח למאבק על התואר העונה.

בעיה אחת שאי אפשר להתעלם ממנה הייתה מרכז השדה של מכבי תל אביב, שהובך לא פעם על ידי שחקני הקישור של פתח תקוה. חסרונו של משה לוגסי, שהפך דומיננטי בשבועות האחרונים, הורגש במחצית הראשונה, אבל מוטי איוניר זיהה את הנקודה והכניס את האריס מדוניאנין, שנתן את האיזון והחזיר את השליטה למכבי תל אביב.

בכל מקרה, זו מכבי שונה, טובה ורעבה מבשנה שעברה - בדיוק כמו שרצינו לראות אותה. גם המכביזם חזר. המסר מלמעלה הוא מכביסטי לכל דבר, מתן ההזדמנויות לצעירים הוא ההוכחה לכך. כיף לראות את מכבי חוזרת לשורשים. אני שמח שהבינו הנכס האמיתי נמצא למטה וצריך לטפח אותו. עדיף להשקיע את הכסף בנוער.

מילה טובה מגיעה גם להפועל פתח תקוה. אחרי קיץ קשה ועמוס באירועים לא נעימים, הקבוצה של גילי לנדאו נתנה פייט רציני למכבי תל אביב ולא הייתה רחוקה להביך קבוצה שעל הנייר עדיפה עליה בכמה מידות. גם להם יש תקווה לעתיד טוב יותר.

צפו בתקצירי המחזור הראשון בליגת העל

מכבי תל אביב עשתה את העבודה מול הפועל פתח תקוה

איוניר יודע שלפעמים ייקח זמן להריץ את הצעירים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully