וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנסיה הודיעה: סיכמנו עם צ'לסי על מכירת חואן מאטה

העטלפים אישרו כי קשר נבחרת ספרד בן ה-23 יעבור לבלוז לאחר בדיקות רפואיות, ויחזק את הקישור הדליל של וילאש בואש

זהו. נראה שצ'לסי סוף סוף מצאה את הקשר שהיא חיפשה מאז התמנה אנדרה וילאש בואש למאמן. ולנסיה הודיעה הערב (ראשון) דרך האתר הרשמי שלה כי היא סיכמה עם הבלוז על העברתו של קשר נבחרת ספרד הצעירה והעטלפים חואן מאטה. הקשר בן ה-23, שהיה מבוקש גם על ידי ארסנל וליברפול בחלון ההעברות הנוכחי, ישחק בסופו של דבר תחת וילאש בואש בסטמפורד ברידג'.

ולנסיה בישרה באתר הרשמי שלה: "הגענו לסיכום עם צ'לסי על העברתו של חואן מאטה". כרגע, יצטרך מאטה רק לעבור את הבדיקות הרפואיות כדי להצטרף באופן רשמי לצ'לסי ואותן הוא ככל הנראה יעבור כבר ביום שני. פרטים מהעסקה הזו עדיין לא פורסמו באופן רשמי, אך על פי ההערכות עולה כי סגנית אלופת אנגליה תיפרד מסכום של כ-26 מיליון ליש"ט תמורת הקשר. מאטה היה חלק מסגל נבחרת ספרד הבוגרת במונדיאל 2010, בו כזכור היא זכתה, ונטל חלק משמעותי מאוד בזכייה של הנבחרת הצעירה ביורו הקיץ.

מאטה רשם כבר 11 הופעות במדי נבחרת ספרד הבוגרת ונחשב לאחד מכוכבי ולנסיה מאז 2008. מאטה יהיה הרכש השלישי של צ'לסי הקיץ, לאחר רומלו לוקאקו, שהגיע מאנדרלכט, ואוריאול רומאו, שהצטרף מברצלונה.

אגב, מעניין מה יהיו ההשלכות של מעבר מאטה לצ'לסי על קשר אחר של הבלוז יוסי בניון. כזכור, שמו של הקשר הישראלי נקשר לאחרונה עם מעבר לטוטנהאם וניוקאסל. בניון עצמו פיזר לאחרונה רמזים בטוויטר שלו לפיהם בקרוב יהיו לו חדשות לגבי עתידו, אך עדיין לא התרחש שום צעד ממשי בנושא.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully