וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: צרפת ניצחה את סרביה 77:80

טוני פארקר קלע 24 נקודות עבור הטריקולור, בדו קרב בין שתי יריבות של נבחרת ישראל ביורובאסקט. גרמניה - טורקיה 52:64

היורובאסקט מתקרב, ונבחרות אירופה השונות ממשיכות במשחקי האימון שלהן ברחבי אירופה, במטרה להתכונן כמה שיותר לקראת האליפות שתחל עוד עשרה ימים בליטא. שתיים מהנבחרות שישחקו עם הנבחרת באותו בית, סרביה וצרפת, נפגשו היום (ראשון) בלונדון למשחקן האחרון בטורניר ההכנה שמתקיים בבירת אנגליה. תוצאת המשחק, 77:80 לצרפתים, אמנם נראית צמודה, אך בעצם משקרת - המשחק כולו היה בשליטת נבחרת הטריקולור. 3:03 דקות לסיום הרבע הראשון, הסרבים עוד הובילו 14:16, וזה היה היתרון האחרון שלהם במשחק. עד סיום הרבע, הצרפתים רצו עם 2:11, וסיימו את הרבע עם 18:25. הרבע השני לא סימן טובות לסרבים, שקלעו בשבע הדקות הראשונות שלו חמש נקודות בלבד. בסיום הרבע הייתה התוצאה 31:48. באמצע הרבע השלישי, הגיעו הצרפתים ליתרון שיא של 23 נקודות, ואחר כך הורידו את הרגל מהגז, וסיימו את המשחק בניצחון מינימלי.

באופן לא מפתיע, השחקן המצטיין של הצרפתים היה טוני פארקר, שמלבד 24 נקודות, חילק שישה אסיסטים ולקח שישה ריבאונדים. גם ניקולאס באטום שיחק היטב, וקלע 14 נקודות. בשורות הסרבים היה למילאן מצ'באן, שחקנה של מכבי תל אביב, משחק לא רע עם תשע נקודות ושישה ריבאונדים. הסנטר קוסטה פרוביץ' היה הקלע המצטיין בשורות הסרבים עם 14 נקודות.

*אחת מהיריבות הקשות שנמצאות עם ישראל בבית, היא נבחרת גרמניה, שאירחה טורניר הכנה מרובע בהשתתפות נבחרות יוון, בלגיה וטורקיה, מולה התמודדו הגרמנים היום. הצופים באולם ג'אקו ארנה בעיר במברג לא נהנו ממשחק התקפה פורה במיוחד, ואחרי רבע ראשון שהסתיים בשוויון 15:15, הטורקים החזיקו את הנבחרת המאחרת על תשע נקודות ברבע השני, וירדו למחצית 24:29.

ברבע השלישי התהפכו היוצרות, והגרמנים שמרו את היריבה על תשע נקודות, כשהם קולעים 17, כך שלרבע האחרון הגיעו הגרמנים ביתרון 38:41, ובו הם לא הורידו את הרגל מהגז, והמשחק הסתיים בתוצאה 52:64. שני הקלעים המובילים של הגרמנים היו הצמד מה-NBA - כריס קאמאן ודירק נוביצקי, שקלעו 16 ו-14 נקודות בהתאמה. קאמאן הוסיף 9 ריבאונדים, ונוביצקי 6.

מוקדם יותר היום, החליט מאמן הנבחרת דירק באורמאן על הסגל הסופי שלו לקראת היורובאסקט, ו-12 השחקנים שיוצאים לאליפות חוץ מנוביצקי וקאמאן הם: רובין בנצינג, יוהאנס הרבר, סטפן האמאן, סוון שולצה, הייקו שאפרציק, טים אוהלברכט, פיליפ שווטהלם, טיבור פלייס, יאן-הנדריק יאגלה ולוקה סטייגר. המאמן ניפה את קונרד ויסוצקי ופר גונטר.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully