וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ניצחון ליגה ראשון לפריס סן ז'רמן

הפרויקט המושקע של הקטארים הספיק בקושי ל-1:2 על ולנסיין, פסטורה עלה מהספסל. רק 0:0 למארסיי מול סנט אטיין

אפשר להגיד מזל טוב לפרויקט היוקרתי של לאונרדו והקטארים בפריס סן ז'רמן. הקבוצה מהבירה השיגה הערב (ראשון) ניצחון בכורה העונה בליגה, כשגברה 1:2 בבית על ולנסיין. מי שנמצאת במקום הראשון אליו מכוונת פ.ס.ז', היא מונפלייה המפתיעה, שהביסה 0:4 את ראן ונותרה עם מאזן מושלם. סושו ניצחה 1:2 בחוץ את נאנסי, ומארסיי עם עוד תיקו, הפעם 0:0 ביתי מול סנט אטיין.

פריס סן ז'רמן - ולנסיין 1:2

מי אם לא קבוצתו לשעבר של אנטואן קומבוארה נחלצה לעזרתו ברגעי משבר וסידרה לו ניצחון ליגה ראשון העונה. פריס סן ז'רמן שוב נאלצה לעבוד קשה, אבל הפעם לפחות השיגה את הנקודות על חשבון ולנסיין. בדקה ה-39 ז'רמי מנז בישל לקווין גמיירו המצוין את הראשון, אבל רמי גומיס הימם את הפארק דה פראנס עם נגיחה פנימה בתוספת הזמן של המחצית. קומבוארה הקפיץ את חאבייר פסטורה מהספסל להופעה ראשונה בליגה, ובדקה ה-64 ננה הברזילאי הכריע את ההתמודדות עם פנדל מדויק.

מארסיי - סנט אטיין 0:0

סגנית האלופה חיפשה ניצחון ראשון אחרי שסיימה פעמיים ב-2:2 במחזורים הקודמים, אבל הסתפקה בתיקו נוסף שקלקל לסנט אטיין את המאזן המושלם. לוצ'ו גונסאלס ואלו דיארה הניעו את מארסיי ששלטה ללא עוררין במשחק, אבל חוסר הדיוק מנע ממנה להכריע את המשחק. לוק רמי היה הכי קרוב עם כדור לקורה בדקה ה-17. סנט אטיין שלישית עם שבע נקודות, מארסיי עם שלוש רק במקום ה-13. ז'אן פסקל מיניו מסנט אטיין הורחק בדקה ה-86 לאחר שספג כרטיס צהוב שני.

מונפלייה - ראן 0:4

איזו פתיחת עונה נפלאה לקבוצה הצעירה של רנה ז'יראר. מונפלייה ניצלה במגרשה הביתי את העייפות של ראן אחרי המשחק בליגה האירופית, ושמרה על המאזן המושלם שלה. ויקטור הוגו מונטאניו חזר עם ראן למגרש בו עשה את הפריצה שלו בצרפת, אבל ראה את חבריו לשעבר מסתדרים נהדר בלעדיו. יונס בלהאנדה כבש בפנדל בדקה ה-31, ז'ופרה דרניס הכפיל את התוצאה עם בעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-52 והמחליף סולימאן קמארה חתם את ההשפלה עם צמד בדקות 72 ו-86. איבוד נקודות ראשון לראן.

נאנסי - סושו 2:1

קבוצה אחרת שחזרה ממסע באירופה, סושו, דווקא ידעה לחזור כמו שצריך לליגה ורשמה ניצחון בכורה העונה על נאנסי החלשה. מתיו פייברנס כבש את הראשון אחרי קרן בדקה ה-52, כאשר מרווין מרטאן בישל את השני במצב נייח לסלואן פריבה בדקה ה-64. יוסוף חאג'י צימק בפנדל בדקה ה-66, לאחר שקרלאו הורחק משורות סושו.

עדכון ראשון: 19:47

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully