וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה חזרה מ-2:0 לניצחון 2:4 במיינץ

איבנשיץ' וסוטו העלו את הקבוצה של טוכל ליתרון, אך הונטלאר, הובדס, מאטיפ ופוקס ביצעו מהפך. האנובר והרטה נפרדו ב-1:1

סוף שבוע ממש לא רגוע עבר על שאלקה. הרויאל בלוז הפסידו 2:0 להלסינקי הצנועה במשחק הראשון של סיבוב הפלייאוף במוקדמות הליגה האירופית, כשראול טוען לפציעה ובכלל לא יוצא עם הקבוצה לפינלנד. אחרי כל זה, הצליחה הקבוצה לחזור היום (ראשון) מפיגור 2:0 לניצחון 2:4 בחוץ מול מיינץ, במסגרת המחזור השלישי של הבונדסליגה. בהמשך, סיימה האנובר ב-1:1 מאכזב במיוחד בבית מול הרטה ברלין.

מיינץ - שאלקה 4:2

הקבוצה של רלף רנגניק מתחילה להיראות טוב. לאחר ה-1:5 על קלן בשבוע שעבר, הצליחה שאלקה לנצח 2:4 את מיינץ לאחר שהיא חוזרת מפיגור 2:0 מוקדם מאוד. לרויאל בלוז יש כרגע שש נקודות, בעוד גם לקבוצה של תומאס טוכל יש מאזן זהה לאחר שניצחה בשני המשחקים הראשונים.

מיינץ עלתה ליתרון בדקה השמינית כשזולטאן שטיבר הגביה כדור חופשי מצוין ואנדראס איבנשיץ' הגיע ראשון מאחור כדי לבעוט פנימה מחמישה מטר ולקבוע 0:1. הקבוצה של תומאס טוכל עלתה ל-0:2 כבר בדקה ה-12 כשסמי אלאגי פרץ עם הכדור ובעט מ-25 מטר, רלף פהרמן הדף רע ואלקין סוטו הגיע ראשון כדי לדחוק פנימה את השני.

הרויאל בלוז הצליחו לאזן בדקה ה-57 לאחר שלואיס הולטבי הכניס מסירת עומק לראול, שהצליח לאתר את קלאס יאן הונטלאר לבד מול שער ריק והחלוץ ההולנדי הנהדר מצא את הרשת וזה 1:2. בדקה ה-64 הצליחה האורחת גם לאזן כשקרן של פרפאן עברה את כל ההגנה ואת היינץ מולר ומצאה את הובדס, שנגח פנימה את ה-2:2. שאלקה הצליחה להשלים את המהפך בדקה ה-82, כשדווקא ג'ואל מאטיפ הגיע ראשון לכדור לאחר ערבוביה ברחבה ונגח בצלילה פנימה. כריסטיאן פוקס השלים את הניצחון בדקה ה-90 בבעיטה חופשית מצוינת וקבע 2:4 מול האקסית שלו.

האנובר - הרטה ברלין 1:1

הקבוצה של מירקו סלומקה פתחה את העונה בצורה נהדרת עם שני ניצחונות ליגה ו-1:2 מול סביליה בשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית, אבל דווקא מול הרטה ברלין בבית האנובר מעדה וסיימה רק ב-1:1. למרות זאת, הקבוצה במקום השני עם שבע נקודות, כמו המוליכה מנשנגלדבאך. להרטה יש שתי נקודות.

בדקה ה-33 הצליחה האנובר לעלות ליתרון משער של סרחיו פינטו מבעיטה חופשית נהדרת. הקבוצה של מרקוס באבל חיכתה עד הדקה ה-83 כדי למצוא את השוויון והוא הגיע לאחר בישול של כריסטיאן לל ושער של פייר מיכאל לאזוגה, שקבע 1:1.

* באיירן מינכן שוב איבדה את איביצה אוליץ'. החלוץ הקרואטי, שהיה פצוע במשך מספר חודשים בעונה שעברה לאחר מרפק שספג מבלם נבחרת ישראל טל בן חיים, נפצע בניצחון 0:5 על האקסית שלו המבורג וצפוי להיעדר כשמונה שבועות. "זה אסון בשבילי", אמר אוליץ', "הייתי כל כך מאושר לחזור לשחק ושוב נפצעתי, אבל אלה החיים של ספורטאי".

ליגה גרמנית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully