וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמג'ד סלימאן: "באתי לשחק, לא להיות חלק ממלחמה"

יצחק סולומון

21.8.2011 / 14:10

שחקן הפועל באר שבע נבהל מנפילות טילים: "בינתיים, לא חוזר לעיר", בניגוד לחברו סיראז' נאסר: "הוא המשיך לישון כמו תינוק"

"זה היה מפחד ביותר, שמעתי בום חזק, הסתכלתי החוצה וראיתי אנשים מבוהלים רצים ברחוב מצד לצד, לא יודעים מה לעשות", שחזר שחקנה של הפועל באר שבע אמג'ד סלימאן את אירועי יום שישי לפנות בוקר, עם נפילת מטח הטילים מרצועה עזה.

"הטילים נפלו בדיוק בשכונה בה אני גר, שמעתי בום, רעש גדול, אזעקות, זה היה לא נעים בכלל", אמר סולימאן, שהגיע לבאר שבע ממכבי אחי נצרת ומתגורר באותה דירה עם שחקן אחר של הקבוצה, סיראז' נאסר. "אני מודה שפחדתי, אני לא רגיל לדברים כאלה. באתי לשחק כדורגל ולא להיות חלק ממלחמה. שמעתי את הנפילות, זה היה מפחיד ביותר, לא יצאתי מהבית, חיכיתי שהעניינים יתבהרו, מי שאומר שהוא לא מפחד ברגעים כאלה לא יודע על מה הוא מדבר. אני לא חוזר לבאר שבע עד שהעניינים לא יירגעו. נכון עשתה ההנהלה כשהעבירה את האימונים לאזור המרכז".

בניגוד לסלימאן, מי שהמשיך את שנת הישרים שלו היה החלוץ סיראז' נאסר. "הוא ישן בממ"ד, כך שהוא לא פחד. הוא ישן כמו תינוק, אחר כך הוא אמר לי שבכלל לא שמע את הרעש", הוסיף סלימאן.

"אף אחד לא דיבר אתנו כשהגעתי לבאר שבע על האפשרות הזו", המשיך סלימאן. "אבל מצד שני גם לא צריך לדבר על דברים כאלה. אנחנו חיים במדינת ישראל ויודעים מה קורה. הטיל לא מבדיל בין יהודי לערבי. כשהגענו לבאר שבע הכל היה שקט, רגוע, עכשיו זה מפחיד. בחיים לא אשכח את הרעש של הטילים.

"במלחמת לבנון השנייה כבר הרגשתי את החוויה הלא נעימה הזו", הוסיף סלימאן. "זה קרה במהלך אימון של מכבי אחי נצרת. נפלו שני טילים על העיר, שלושה אנשים נהרגו, זה משהו שלא שוכחים כל כך מהר. הפיתרון היחיד זה שלום. שני הצדדים צריכים לשבת לדבר עד שיגיעו להסכם. אף אחד לא רוצה ללכת לישון בלילה ולקום עם טילים".

ההרוג בבאר שבע: מאמן השוערים של קבוצת הנוער

הזרים של הפועל באר שבע עזבו את העיר

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully