וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: הזרים הודיעו שיעזבו את העיר

19.8.2011 / 11:24

הארבעה פנו לאסי רחמים. אחד מהם אמר: "המשפחות בלחץ". סוכם כי יעברו למלון בת"א. חלוץ ארגנטינאי נחת להתרשמות

הפועל באר שבע לא תפתח בשבת את העונה בליגת העל, כאשר בעקבות מתקפת הטילים על ישובי הדרום בוטלו משחקי הכדורגל באשדוד, אשקלון ובבירת הנגב. בקבוצה יארחו את בית"ר ירושלים ביום שלישי במידה והמצב הבטחוני יאפשר זאת.

אלא שהמצב הזה הביא לבעיה לא פשוטה עבור ארבעת הזרים של הקבוצה – לאריה קינגסטון, מרצ'ין צבאי, לואיס טורס ו-וויליאם סוארס, שיזמו היום (שישי) שיחה עם הנהלת הקבוצה, הודיעו כי בשלב זה אין להם כוונה להישאר באזור. אחד הזרים אמר: "אני לא נשאר פה במצב הזה. חלק מהמשפחות שלנו רוצות ללכת".

בתגובה, הצדדים הגיעו להסכמה כי הארבעה ישוכנו במלון בתל אביב עד הפסקת ירי הטילים באזור הדרום. המנכ"ל אסי רחמים אישר את הידיעה ומסר בתגובה: "תיאמנו עם הארבעה שיחקה ונתנו להם את זכות הבחירה. הם בחרו לעזוב למלון בתל אביב. נתנו להם את התחושה הטובה יותר".

בתוך כך, בקבוצה ממשיכים בניסיונות החיזוק והבוקר נחת להתרשמות בקבוצה קשר/חלוץ ארגנטינאי בשם אנריקה נרוואי. מדובר בשחקן בן 21 ששייך לסגל קבוצת קילמס מהליגה השנייה בארגנטינה.

כזכור, ניר קלינגר מחפש חיזוק לחלק ההתקפי וזאת לאחר שהמגעים עם הגנאי ננה פוקו לא צלחו. בבאר שבע חתומים כעת ארבעה זרים ובמועדון מחפשים זר חמישי להשלמת הסגל.

בוטלו משחקי הכדורגל בדרום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully