וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראול: "אשאר בשאלקה עד סוף החוזה שלי"

החלוץ הספרדי שלל את שמועות מעברו לבלקבורן: "זה מחמיא לי, אבל אוהדי שאלקה נתנו לי את הכוח להמשיך לשחק כדורגל"

בימים האחרונים צצו לא מעט שמועות ברחבי היבשת שעסקו בעזיבתו האפשרית של ראול את שאקלה. אחת השמועות החמות ביותר קשרה את חלוץ ריאל מדריד לשעבר עם בלקבורן, אלא שהיום (ראשון) אישר אחד הסקוררים הגדולים של הכדורגל האירופי כי יישאר במדי הרויאל בלוז עד תום חוזהו בקיץ הבא.

"ההתעניינות מקבוצות אחרות החמיאה לי, אבל האהבה שאני מקבל מאוהדי שאלקה מיוחדת ובלתי נשכחת, לכן אשאר כאן עוד סוף החוזה שלי", אישר ראול בתום פגישה עם סוכנו והמנהל הספורטיבי של שאלקה, הורס הלדט. "אני לא רוצה לאכזב את המועדון. אוהדי שאלקה הם אלה שנתנו לי את הכוח להמשיך לשחק כדורגל מקצועני".

ראול המשיך והוסיף כי הוא מאושר מחייו בגרמניה. "אני בר מזל לגור בגרמניה עם אשתי והילדים, ולשחק בבונדסליגה זו גאווה עבורי. הכדורגל כאן מאוד אטרקטיבי, וזאת הסיבה שהאצטדיונים מלאים".

לשאלה מה טיב יחסיו עם מאמן שאלקה רלף רנגניק הוסיף ענה החלוץ: "יחסים קורקטיים, טובים ומקצוענים, שצריכים להיות קיימים בין מאמן ושחקן. אין לנו בעיות. כולנו ממוקדים בלנסות ולתת את העונה הטובה ביותר שאפשר בשאלקה. המטרה שלנו היא לתקוע יתד בבונדסליגה, להבטיח הישארות כמה שיותר מוקדם, ולהתחרות בכל המפעלים".

החלוץ הספרדי אמור לפתוח בהרכב שאלקה הערב מול מיינץ (16:30, ספורט2)

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully