וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני עבר ליטאים: "לאקרנאס לא יהיה קל עקב החום"

מצ'לביצ'יוס וסוקריסטוב, ששיחקו בישראל, הופתעו מהניצחון על הפועל תל אביב, יודעים שיהיה קשה אך מאמינים שיש סיכוי

באקרנאס, אלופת ליטא, חזרו מהר לשגרה. חרף הניצחון המרשים על הפועל תל אביב (0:1) ביום חמישי האחרון במשחק הראשון של פלייאוף הליגה האירופית, לקבוצה מצפה משחק ליגה היום (ראשון) נגד אטלנטס הלפני אחרונה, והיא חייבת להדביק את הפער ממוליכת הליגה, ז'לגיריס קובנה, שמובילה עליה את הטבלה בשלוש נקודות אבל עם שני משחקים עודפים.

דריוס מצ'לביצ'יוס, ששיחק בעבר הרחוק בישראל בין היתר בהכח רמת גן והשתייך לסגל נבחרת ליטא, דיבר בראיון והתייחס בהרחבה למשחק הגומלין הצפוי ביום חמישי: "החום בישראל לא יהיה קל עבור שחקני אקרנאס". מצ'לביצ'יוס, כמו התקשורת הליטאית, נדהמו מהתוצאה: "הופתעתי. אני חושב שהניצחון היה סנסציה. אני לא יכול לומר שלאקרנאס אין סיכוי.

"המנטליות של השחקנים הישראלים גורמת להם להבדלים גדולים בין משחקי הבית והחוץ", הוסיף מצ'לביצ'יוס. "קשה להסביר זאת למישהו מבחוץ. הפועל תל אביב יכולה לשחק הרבה יותר טוב. היא לא קבוצה שקל לנצח אותה, בישראל התמונה תהיה אחרת לגמרי".

שחקן עבר ליטאי נוסף ששיחק בבית"ר תל אביב המיתולוגית, וצ'יסלאב סוקריסטוב, גם התייחס למשחק הצפוי: "חם מאוד בישראל באוגוסט. לשחקני אקרנאס יהיה קשה מאוד מבחינה פיזית, אפילו לישראלים קשה להתאמן בקיץ". מבחינת הסיכויים של הליטאים, הוסיף שחקן העבר: "תמיד יש צ'אנס. יש לאקרנאס סיכוי לעבור לשלב הבתים, אבל זה בטח לא יהיה קל".

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • אקרנאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully