וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בג'ודו תשודר בערוץ הספורט

מירי נבו ויעל ארד תלוונה את תשעת הג'ודוקאים הישראלים, שייקחו חלק בתחרויות בפריס מ-10:00 ועד סיום יום השידורים

אליפות העולם בג'ודו שתצא לדרך ביום שלישי הקרוב (23.8) ותימשך שישה ימים, תשודר בערוץ הספורט (10:00, LIVE5+). את השידורים יעבירו מירי נבו ומדליסטית הכסף מאולימפיאדת ברצלונה, יעל ארד. במסגרת האליפות שתתקיים בפריס, ייפגשו הג'ודוקאים הטובים בעולם, לרבות תשעה נציגים ישראליים ובמרכזם ירדן ג'רבי ואליס שלזינגר שמתחרות ביניהן על הכרטיס הבודד לאולימפיאדת לונדון. כמו כן, הג'ודוקאי הבכיר אריק זאבי.

אליפות זו חשובה במיוחד עבור הג'ודוקאיות הישראליות אליס שלזינגר ויריבתה ירדן ג'רבי, שמתחרות ביניהן כדי להשיג את הקריטריון לאולימפיאדת לונדון 2012. שיטת הדירוג בג'ודו כיום, דומה לשיטה של הטניס העולמי ובה צוברים נקודות על פי ההישגים בתחרויות. מכיוון שמדובר באליפות העולם, ניתן לזכות בנקודות רבות לדירוג האישי, מה שישפיע רבות על דירוג הסופי של הג'ודוקאיות ועל מי שתזכה לייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בלונדון 2012.

שידורי הג'ודו בערוץ הספורט יועברו בשידורים חיים גם בפורטלים הסלולריים של חברות הסלולר ובאפליקציית ה- iPhone של ערוץ הספורט. כל הסיכומים, הניתוחים, והתקצירים יעלו גם במסגרת מהדורות "חדשות הספורט" ובאתר האינטרנט של ערוץ הספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully