וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה הספרדית: כרגע סיום השביתה לא נראה באופק

נציגי השחקנים וההתאחדות ידונו שוב בשני כדי להביא לפיתרון הסכסוך. אם המחזור השני יידחה, הליגה תחל ב-10 בספטמבר

כרגע לא נראה כי השביתה בליגה הספרדית קרובה אל קיצה. כזכור, ביום שבת האחרון הייתה אמורה הליגה להתחיל, אולם השחקנים בשתי הליגות הראשונות קיימו את הבטחתם ושבתו, זאת לאחר שכ-200 מהם לא קיבלו משכורות מזה זמן רב, הנאמד בכ-72 מיליון דולר בסך הכול.

השיחות בין השחקנים להתאחדות עלו על שרטון אמש (שבת), כאשר ביום שני ישובו וינסו הצדדים לבוא אל העמק השווה. "נחזור ביום שני לדיאלוג כדי לנסות ולהסיר את המכשול", אמרו נציגי ארגון השחקנים המייצגים את 42 הקבוצות משתי הליגות הראשונות.

אם הצדדים לא יצליחו להגיע לסיכום בימים הקרובים, הרי שגם המחזור השני בליגה יידחה. במצב שכזה, הליגה הספרדית תחל, אם עד יצליחו לגשר על הסכסוך, רק ב-10 בספטמבר, שכן שבוע אחרי המחזור השני תצאנה הליגות באירופה לפגרה לרגל משחקי הנבחרות במוקדמות יורו 2012.

רוב הקבוצות בשתי הליגות מפגינות סולידריות באשר לשביתה, אולם הקבוצות המשתתפות במפעלים האירופיים - ויאריאל (פלייאוף ליגת האלופות) אתלטיק בילבאו, אתלטיקו מדריד וסביליה (פלייאוף הליגה האירופית) עורכות אימונים, כמו גם ריאל מדריד וחטאפה שמתאמנות. מי שנראית פחות מחויבת לשביתה היא ברצלונה. חרף השביתה, הקבוצה הקטלאנית לא שינתה את תוכניותיה ותערוך משחק ראווה נגד נאפולי ביום שני.


כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully