וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון: "פתיחה חלומית, אבל זו רק ההתחלה"

21.8.2011 / 10:49

הקבוצה של יחזקאל מאושרת מהניצחון על סכנין ("הסוד שלנו זה הביחד"), אך כבר מביטה לעבר רמה"ש, מסיקה: "יהיה קשה"

בהפועל ראשון לציון לא יכלו לחלום על פתיחה מוצלחת יותר בליגת העל, לאחר הניצחון הביתי המשכנע 2:4 על בני סכנין במחזור הראשון. השחקנים של ניסן יחזקאל הוכיחו, לפחות על פי המשחק הזה, כי מקומם בליגת העל וכי יש בהחלט למה לצפות מהעולה החדשה.

ראשון לציון הציגה משחק נחוש, נמרץ והתקפי, כאשר מעל כולם בלטו הקשר אסי בלדוט שכבש צמד נפלא ופורח מאז הגיע לקבוצה, הבלם גל ספיר שדאג במחצית השנייה לבלום את ניסיונות סכנין לחזור למשחק וגם השוער הוותיק אוהד כהן, שבמצב של 2:2 הדף בצורה מצוינת נגיחה מקרוב של אוהד קדוסי ובכך מנע מהפך בתוצאה.

במחזור הבא תשחק ראשון לציון במפגש העולות החדשות, כשתתארח אצל עירוני רמת השרון. המאמן יחזקאל ששמח מאוד לאחר הניצחון, צפוי לקבל תוספת כוח משמעותית כאשר סינדו דוסו, חלוץ הרכש מחוף השנהב, ייכלל בסגל לאחר שהשחרור הבינלאומי שלו התקבל במשרדי ההתאחדות. בצוות המקצועי דאגו להוריד לקרקע בסיום את שחקני הקבוצה, ואמרו: "זה ניצחון מצוין, זו בהחלט פתיחה חלומית אך זו רק תחילת הדרך ואסור לנו לחגוג יותר מדי".

ריף מסיקה: "האוהדים בראשןו לציון חמים ותומכים"

שחקן נוסף שהצטיין וקיבל מחמאות הוא הקשר ריף מסיקה שבישל את שני השערים הראשונים. מסיקה אמר: "לא יכולנו לחלום על פתיחה טובה יותר. אמנם ספגנו שני שערים אבל כבשנו ארבעה והייתי קונה תוצאה כזו לפני המשחק. אני חושב שהמפתח להצלחה במקביל לכישרון ולעבודה קשה זה הביחד - זה סוד ההצלחה שלנו. אמנם הגעתי לקבוצה רק העונה אבל אני כבר מרגיש שזה בית חם עבורי. הכי חשוב שנמשיך ככה. האוהדים כאן חמים ותומכים, אני אוהב אותם ורוצה להודות להם על העידוד".

הקשר התייחס לדקות בהן סכנין השוותה וכמעט הפכה את התוצאה: "אני חושב ששלטנו כל המשחק, אבל פתאום היה מומנטום של סכנין אחרי שער השוויון שלהם, ואז אוהד כהן הציל הצלה שלא ראיתי כמוה והיה בנו חשש קל. אבל היינו דומיננטיים והחמצנו הרבה. בסך הכל אני שמח שיצאנו עם ידנו על העליונה בסיום".

מסיקה מביט כבר למחזור הבא והוסיף: "המשחק הזה כמו כל משחק, שוכחים ביום ראשון בבוקר, המשחק הבא שלנו הוא נגד עירוני רמת השרון, שהיא קבוצה מצוינת. זו קבוצה שעלתה ליגה וגם לה יש מה להוכיח, יהיה לנו קשה מולם".

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully