וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 21.8

מתכוננים לעונת 2011/12: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את כל ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* ולנסיה הודיעה כי הגיעה לסיכום עם צ'לסי על מכירתו של חואן מאטה. הקשר בן ה-23 יעבור בדיקות רפואיות ולאחריהן הוא צפוי לחתום על החוזה בסטמפורד ברידג'.

* קטאניה האיטלקית הודיעה על החתמתו של חלוץ סנט אטיין, גונסאלו ברחסיו. הארגנטינאי בן ה-27 הושאל לקבוצה מסיציליה בחורף 2011 וכעת זו השלימה את רכישתו תמורת סכום שנע סביב 2.6 מיליון יורו.

* הקשר ההתקפי נביל אל זאהר (25) חתם לשנתיים בלבנטה הספרדית. הצרפתי-מרוקאי סיים את חוזהו בליברפול בה לא מצא את מקומו. בעונה שעברה הוא שיחק כמושאל בפאוק סלוניקי היוונית.

* אלבין אקדל, קשר שבדי בן 22, יצטרף לקליארי העונה.

שמועות

* לוקאס פודולסקי שלא מסתדר עם מאמנה החדש של קלן, סטאלה סולבאקן, עשוי להימכר לגלאטסראיי שמאוד מעוניינת בו.

* בלם צ'לסי, אלכס: "אני מודע לעניין של יובנטוס בי, אבל הבנתי שהם רוצים שצ'לסי תשאיל אותי אותי אליהם וזו לא נראית כמו אופציה טובה מבחינתי או מבחינת צ'לסי. אני אשמח לשחק באיטליה, אבל לא בעסקת השאלה".

* אביו של דייגו פורלאן: "הסוכן של בני מקיים שיחות עם אינטר על מעבר שלו למילאנו".

*החלוץ האיטלקי-ארגנטינאי של אספניול, פבלו אוסוואלדו, מבוקש על ידי שתי קבוצות: אתלטיקו מדריד מספרד, ורומא האיטלקית, שרוצה בו כמחליף לסמואל אטו.

*מאמן פ.ס.וו איינדהובן נחוש להחתים חלוץ חדש והוא מעוניין בשחקנה הבעייתי של ורדר ברמן, מרקו ארנאוטוביץ'.

* דיווחים בספרד: סביליה תבקש מברצלונה להשאיל לה את קשרה ההולנדי איברהים אפלאי. גם טוטנהאם הוזכרה לאחרונה כמי שמעוניינת בשחקן.

* שחקן אספניול, ז'ואן ורדו, נמצא על הכוונת של רובין קאזאן. הקשר הקטאלוני שיחק בעבר גם בברצלונה ב' ובדפורטיבו לה קורוניה.

* קשר מאיורקה ג'ונתן דה קוזמן דחה את הצעתה של רובין קאזאן. שתי הקבוצות סיכמו ביניהן בעבר על העברתו של השחקן תמורת 8.5 מיליון יורו, אולם בשיחות הקשר עם הקבוצה הרוסית חל פיצוץ.

* זניט סנט פטרסבורג הביעה עניין בחלוצה של נאפולי אזקייל לאבצי, כאשר היא מעוניינת לרכוש אותו תמורת סכום של 18 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully