וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בברזיל זוכה באליפות העולם לנבחרות צעירות

הסלסאו הצעירים השיבו את הכבוד, כאשר אוסקר כבש שלושער והוליך את נבחרתו ל-2:3 על פורטוגל אחרי הארכה. צפו בתקציר

«iframe width="450" height="349" src="https://www.youtube.com/embed/_k9HBa_dX4A" frameborder="0" allowfullscreen»«/iframe»

צפו בתקציר המשחק

אחרי הכישלון הצורם של הנבחרת הבוגרת בקופה אמריקה, הנבחרת הצעירה של ברזיל החזירה את הכבוד למדינה כשזכתה לפנות בוקר (ראשון) באליפות העולם לנבחרות צעירות שהתקיימה בשבועות האחרונים בקולומביה. הסלסאו הצעירים גברו על פורטוגל 2:3 אחרי הארכה והניפו את הגביע בפעם החמישית - רק אחת פחות מארגנטינה. לברזיל זה היה גמר שני ברציפות, אלא שבאליפות שהתקיימה לפני שנתיים במצרים היא הפסידה לגאנה בפנדלים.

הגיבור הגדול של הערב היה שחקנה של אינטרנסיונאל, אוסקר, שכבש שלושער אחרי שלפני כן כלל לא מצא את הרשת בטורניר. הקשר ההתקפי הבקיע בדקות 5, 78 ו-111, וברזיל התגברה על שערים של אלכס בדקה התשיעית ושל נלסון אוליביירה בדקה ה-59, כדי לנצח 2:3 לעיני כ-36 אלף צופים בבוגוטה.

השחקנים של המאמן ניי פרנקו אמנם פתחו את האליפות עם 1:1 נגד מצרים, אבל מאותו משחק לא הפסיקו לנצח. הם חלפו על פני ערב הסעודית בשמינית הגמר, ניצחו את ספרד בפנדלים ברבע וגברו על מקסיקו 0:2 בחצי. הנריקה הברזילאי, אלכסנדר לקאזט הצרפתי ואלברו ואסקס הספרדי סיימו כמלכי השערים של הטורניר אחרי שכבשו חמישה כל אחד.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

שחקני הנבחרת הצעירה של ברזיל חוגגים זכייה באליפות העולם 2011. דודו עם הגביע, ברונו אוביני (3), פרננדו (5), רומאריו לייריה (15). רויטרס
גביע חמישי בהיסטוריה. הסלסאו הצעירים חוגגים בבוגוטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully