וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בדש: "ידענו שהפועל חיפה ישחקו אגרסיבי"

הדס גרינברג

21.8.2011 / 9:45

חלוץ ק"ש היה מרוצה מה-0:1 על האדומים, על אף האווירה החמה: "יחסית למשחק פתיחת עונה אפשר להיות מרוצים"

בעירוני קרית שמונה חששו שיהיה קשה לנצח את הפועל חיפה פעמיים בשבוע, לאחר שעשו זאת במסגרת גביע הטוטו בשבת שעברה. אף על פי כן, הקבוצה של רן בן שמעון חזרה אמש (שבת) מקרית אליעזר עם כל שלוש הנקודות, לאחר שגברה 0:1 על הפועל חיפה. תגרה המונית שנוצרה בתום המשחק מעט העיבה על הניצחון, כאשר מאמן הצפוניים אף הורחק ויעמוד השבוע לדין בגין העלבת שופט.

ברק בדש, שכבש את שער הניצחון בפנדל, אמר לוואלה! ספורט: "שלטנו במשחק והגיע לנו לנצח את הפועל חיפה. לצערי המשחק גלש קצת לפסים לא נעימים והפך לאגרסיבי מדי מהצד של הפועל חיפה, אבל באנו מוכנים לזה שהם יהיו אגרסיביים ואני שמח שעמדנו במבחן הכי חשוב שלנו ושלקחנו שלוש נקודות במשחק לא פשוט בכלל. יחסית למשחק פתיחת עונה אפשר להיות מרוצים, אבל יש לנו עוד הרבה מה לשפר".

בדש, שעבר עונה הפכפכה אשתקד עם פציעה קשה, התייחס לשער הבכורה שלו העונה בליגה: "זה הוסיף לי המון לביטחון ונותן טעם טוב לפתוח ככה את העונה. אני רק מקווה שתהיה לי עונה טובה ושאוכל לתרום כמה שיותר לקבוצה". שמעון אבוחצירא שנפצע בראש ודימם לאחר פגיעה של שחקן הפועל חיפה טופל ויהיה כשיר למחזור הקרוב מול מכבי נתניה.

בן שמעון: "יש לנו אחלה קבוצה"

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully