וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "אלכס מרטינוביץ' נראה קצת חסר ביטחון"

הדס גרינברג

21.8.2011 / 10:00

במכבי נתניה מודאגים מיכולתו של השוער שספג רביעייה. לפני המהפך, אמר המאמן לשחקניו: "אל תסתפקו ב-0:1, זה כלום"

במכבי נתניה לא הסתירו את האכזבה הרבה לאחר התבוסה 4:1 למכבי חיפה אמש (שבת) במסגרת המחזור הראשון של ליגת העל. הנקודה החיובית שלקחו אמש היהלומים מהמשחק היתה המחצית הראשונה, במסגרתה הזכירו את הקבוצה המלהיבה של העונה שעברה, אך במחצית השנייה נעלמו שחקניו של ראובן עטר לחלוטין. לא סתם אמר המאמן על המשחק - "במחצית ראשונה נראינו כמו קבוצה צמרת ובמחצית השנייה כמו קבוצת תחתית".

מעבר להפסד הצורם, דבר נוסף שמדאיג את הצוות המקצועי הוא היכולת החלשה של השוער אלכס מרטינוביץ', שהיה אשם לפחות בשני שערים. עטר התייחס לשוער ואמר: "מרטונוביץ' נראה קצת חסר ביטחון אבל לא כל השערים באשמתו, השער השלישי היה הגול היחיד שהוא היה צריך לדאוג שלא לקבל".

מגן הקבוצה עומרי בן הרוש התייחס אף הוא לתבוסה אמש ואמר: "פתחנו בסערה את המשחק. היו לנו שתי הזדמנויות גדולות לגול בחמש דקות. בחצי השני פתאום הייתה ירידת מתח, אין לי הסבר לזה".

יש לציין כי עטר חשש מירידת המתח לאחר ההובלה של קבוצתו וגער בהם בהפסקת המים, במהלכה של המחצית הראשונה: "0:1 זה כלום. אל תסתפקו בזה. אני רוצה לראות עוד שערים". שלוש דקות לאחר הדברים הללו חיפה השוותה.

נקודות אור נוספות שייקחו בנתניה הם הקשר בן בנימין שהציג יכולת טובה עד שהוחלף במחצית השנייה. הקשר שהצטרף לפני כשבועיים, עדיין לא כשיר לתשעים דקות. שחקן רכש נוסף שבלט היה מוחמד כליבאת, שהראה לא מעט ניצוצות במחצית הראשונה. חן עזרא שנכנס כמחליף במחצית השנייה והוחלף לאור פציעה בברך (בה עבר ניתוח בעבר), יערוך בדיקה שתקבע את חומרת פציעתו. במועדון צפויים להחתים את המגן ההולנדי טובראנו פינאס, שמתאמן עם הקבוצה בשבוע האחרון והותיר רושם חיובי על עטר. המגן צפוי להיות הזר הרביעי בקבוצה.

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully