וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "יש לי אובססיה לזכיה באליפות"

כוכב מיאמי ביקר בברצלונה, שלל את האפשרות שיעבור לשחק באירופה, והבטיח: "עדיין לא ראיתם את הטוב ביותר ממני"

את הקיץ הנוכחי מקדיש לברון ג'יימס למסעות שיווקיים בין כל חלקי העולם. אמש (שישי) נחת כוכב מיאמי בברצלונה אחרי מספר ימים בסין, במטרה להשתתף בקמפיין הפרסומי של חברת נייק לקראת אולימפיאדת 2012 בלונדון. התקשורת הספרדית עטה על הסופרסטאר, והצליחה לחלץ ממנו כמה ציטוטים מעניינים במיוחד.

"כרגע, לזכות באליפות זה NBA זה כל מה שמעניין אותי", אמר קינג ג'יימס. "זו המטרה שיש לי כשאני מתאמן. זה הדבר היחיד שחסר לי כרגע, ואני אובססיבי לנסות ולזכות בטבעת", הוסיף כוכבה של מיאמי, שקיבל אינספור ביקורות מאנשי מקצוע בשנים האחרונות על חוסר יכולתו להוליך קבוצות לאליפות. כזכור, בעונה החולפת הגיע עד הגמר, אך נכנע לדירק נוביצקי ודאלאס.

"אני מוכן לעונה החדשה ורוצה להשתפר כשחקן וכאדם. אני משוכנע שעדיין לא ראיתם את הטוב ביותר ממני", הוסיף לברון, והעדיף שלא להתייחס לאפשרות שייקח את כשרונו לאירופה בהנחה שעונת ה-NBA לא תצא לדרך כמתוכנן. "אני מתאמן ומשתפר כל יום וחושב על עונת ה-NBA, כי אני אופטימי. אני לא חושב על שום דבר חוץ מזה. כשהסיטואציה תהיה אחרת אולי זה ישתנה, אבל כרגע אני לא מוכן לקבל הצעות משום מקום".

כזכור, קינג ג'יימס וחבריו האמריקאים זכו בטורניר האולימפי האחרון, כשגברו בגמר בייג'ינג 2008 על ספרד. לברון לא פוסל שחזור של אותו משחק גדול. "ברור שספרד נבחרת גדולה ואנחנו מכבדים אותם מאוד, אבל יהיו נבחרות טובות נוספות באליפות שצריך לקחת בחשבון. זה יהיה אתגר גדול, כי אני חושב שהטורניר בלונדון יהיה מצוין".

לבסוף, נשאל לברון על קבוצת הכדורגל של ברצלונה, אך שמר אמונים לקבוצה בה רכש מניות לפני מספר חודשים. "כולם יודעים שאני אוהב את ליברפול. עדיין לא הגענו לרמה של ברצלונה, אבל אנחנו רוצים להיות אחת הקבוצות הטובות ואני מקווה שבסופו של דבר נוכל להגיע לרמה שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully