וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת-מכבי ת"א: דאבור בהרכב, יצחקי על הספסל

החלוץ הצעיר הועדף על פני הקפטן (א', 20:00, ספ' 1), ניבאלדו, לוגסי ועטר ינוחו. לנדאו הקדיש את האסיפה לגל כהן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* מכבי תל אביב עדיין לא הפסידה בשמונת המשחקים הרשמיים שקיימה מתחילת העונה באירופה ובגביע הטוטו. המאזן במשחקים הללו עומד על שישה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו.

* מכבי תל אביב ניצחה בחמשת משחקי הליגה האחרונים שנערכו בין שתי הקבוצות ויחס השערים במפגשים הללו עומד על 3:10 לזכות הצהובים. פתח תקוה הפסידה בכל חמשת המשחקים האחרונים שבהם אירחה את מכבי, כשבכולם הצהובים לא כבשו יותר משני שערים.

* הניצחון האחרון של פתח תקוה בבית על מכבי נרשם בינואר 2005. שלומי ארבייטמן כבש את השער היחיד במשחק.

* פתח תקוה ניצחה את הצהובים 1:3 במסגרת הגביע בעונה שעברה, אבל ניצחון הבית האחרון שלהם על הקבוצה מקרית שלום במסגרת הליגה הייתה אי שם בינואר 2005. שלומי ארבייטמן כבש אז שער שהספיק ל-0:1.

* המאזן הביתי של הכחולים במפגשים בין הקבוצות די צמוד. 21 ניצחונות, 22 תוצאות תיקו ו-26 הפסדים.

מפתחות והכנות

הפועל פתח תקוה:

גילי לנדאו שהתגלה כמאמן עקשן שלא אוהב שמתערבים לו, הביט בתחילת השבוע ברשימת הסגל שלו והבין שאין לו יותר מדי ברירות. הוא יהיה חייב לאלתר עמדות, לסתום חורים ולעשות הכל כדי להעמיד 11 שחקנים נגד מכבי תל אביב. חלק מאנשי פתח תקוה טוענים שאם המשחק לא ייגמר בתבוסה, יכול להיות שמדובר בהישג. "זאת תהיה הפתעת המחזור אם לא נפסיד", אמר שחקן בקבוצה.

לגבי גל כהן, בראשון יעשו בפתח תקוה ניסיון אחרון להעבירו בבקרה. אם לא יושג הסכם, הוא לא יהיה בסגל למשחק ועשוי לעבור לבני יהודה. בהתאם להתפתחויות, יוחלט מי יהיו אלו שישחקו בעמדת הבלם. פביאן סטולר יחזור למשבצת הבלם. בקישור האחורי, ג'ונתן אסוס ויניב לוזון ישחקו מתחת לגיא צרפתי. אפרים בוגלה הצעיר, שנחשב לשחקן מהיר מאוד, פצוע ולכן אור פישביין יפתח ב-11, כשגילי לנדאו מחכה לשני החלוצים שיגיעו להתרשמות ואולי גם לחלוץ האנגלי מרק רדשואו (26) שהשתייך בעבר למחלקת הנוער של מנצ'סטר יונייטד.

לנדאו הקדיש חלק מהאסיפה היום לגל כהן כשאמר לשחקנים: "כל אחד צריך לתת מעל מאה אחוז. אני מקווה מאוד שגל כהן ישחק. אם לא, אז מישהו אחר ישחק. שחקנים אחרים יתנו 120 אחוז ותילחמו גם בשבילו, שהוא חלק מאיתנו. מי שיחליף אותו יצטרך להיכנס מהר מאוד לעניינים. אני מקווה שהעניינים יסתדרו עד מחר. אני מאמין בכולכם. מכבי קבוצה מצוינת במומנטום טוב, אבל אנחנו צריכים להיראות טוב מולם".

מכבי תל אביב:

שלושה ימים אחרי הניצחון הגדול על פנאתינייקוס, הצהובים חזרו להתאמן לקראת תחילת דרכם בליגת העל. "למרות שאנחנו נמצאים בשבוע מאוד קריטי מבחינת מוקדומת הליגה האירופית, עשינו את כל ההכנות הדרושות לקראת פתיחת העונה", אמר מוטי איוניר לאתר הרשמי של המועדון. "חשוב לנו מאוד לשמור על הדרך בה התחלנו את העונה - להגיע נחושים במשחק במטרה לנצח. אנחנו מקווים שהקהל הגדול ימשיך לבוא ולדחוף אותנו, גם באצטדיון רמת גן". בקבוצה בודקים את האפשרות להקדים את הטיסה לאתונה מיום רביעי ליום שלישי.

בצוות המקצועי עסקו ביומיים האחרונים בעיקר בפן המנטלי ובהורדת השחקנים אל הקרקע כדי שיגיעו בשיא המוכנות. ניבאלדו והקשר משה לוגסי יקבלו מנוחה ולא יהיו בסגל כדי לא להעמיס עליהם לקראת ההמראה לגומלין באתונה. הבלם סאבו פאביצ'ביץ' כשיר ויפתח יחד עם שרן ייני במרכז ההגנה, ואורי כהן הצעיר יפתח כמגן שמאלי.

רפי דהן יעלה בהרכב ויפגוש את האקסית בה שיחק בעונה שעברה. בחלק הקדמי, איוניר עדיין מתלבט אך נראה כי מקומם של דור מיכה ורוברטו קולאוטי מובטח. אלירן עטר לא בסגל, וברק יצחקי, שהחלים מוירוס, יפתח על הספסל, לצידם של מוסא קונאטה, האריס מדוניאנין, יואב זיו וגל אלברמן.

יעמדו למבחן

הפועל פתח תקוה: ג'ונתן אסוס

מה שג'ונתן אסוס הספיק לעשות בהפועל פתח תקוה בעונה אחת, שחקנים אחרים לא הספיקו בקריירה שלמה. ההסתבכויות בתוך ומחוץ למגרש, הסכסוך עם יובל נעים וחוסר היציבות יצרו לו תדמית של פרובלמט שספק אם השחקנים יוכלו להסתדר איתו. לנדאו ניסה לפתוח דף חלק, אבל לכולם ברור שאחרי התאקל הראשון לא יהיה לו את מי להאשים. זאת ההזדמנות האחרונה של הקשר הצרפתי. רק שהדם לא יעלה שוב למוח.

מכבי תל אביב: רפי דהן

הקשר הצעיר שכרטיסו שייך לבית"ר טוברוק, יפגוש את חבריו בקבוצת הפועל פתח תקוה בה שיחק בעונה שעברה. דהן הפך בתוך חודש לאחד השחקנים הכי משמעותיים בהרכב הצעיר של מוטי איוניר והוא מייצג את הפילוסופיה של המאמן ומציג נחישות, תנועה, התנפלות על היריב, הקרבה ויחד עם זאת גם כדורגל טכני. אמנם מדובר בשלב מאוד מוקדם של העונה, אך דהן כבר הפך להיות אחד המועמדים לתואר "תגלית העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הרכב משוער

הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, אייל שן (לורן בן ארי), דניאל אדו, אסף בן מוחה (פביאן סטולר), יגאל אנטבי, פביאן סטולר (אייל שן), יניב לוזון, ג'ונתן אסוס, גיא צרפתי, אור פישביין, ארמון בן נעים.

מכבי תל אביב: גיא חיימוב, עומר ורד, שרן ייני, סאבו פאביצ'ביץ', אורי כהן, רפי דהן, רועי קהת, דור מיכה, אלי זיזוב, מואנס דאבור, רוברטו קולאוטי.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully