וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 20.8

מתכוננים לעונת 2011/12: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את כל ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* הארי קיואל סגר קריירה אירופית בת 15 שנה כשהצטרף למלבורן ויקטורי. הקשר האוסטרלי בן ה-32 עזב את גלאטסראיי חזר למולדתו וחתם לשלוש שנים במדי האלופה המקומית.

* לוקאס ניל, חברו של קיוול לגלאטסראיי ונבחרת אוסטרליה, סיכם לעונה אחת באל ג'זירה, קבוצתו החדשה של פרנקי ורקאוטרן מאיחוד האמירויות.

שמועות

* התקשורת האיטלקית מדווחת שאחרי שסמואל אטו סיכם את כל תנאיו באנז'י מחצ'אלקה, אינטר מצפה מהקבוצה הרוסית לשדרג את הצעתה עבור הקמרוני מ-22 מיליון יורו ל-30 מיליון כדי שתסכים לשחררו.

* אחרי שסרט הקפטן של פיורנטינה נלקח מריקרדו מונטוליבו בשל סירובו לחתום על חוזה חדש, הודיעו ראשי הויולה שהקשר לא יימכר למילאן ולא לאף קבוצה איטלקית אחרת, והמועמדת העיקרית לקלוט את מונטוליבו היא באיירן מינכן, שהציעה 10 מיליון יורו תמורתו.

* סוכנו של אסקיאל לאבצי, שהוזכר כמועמד להגיע לאינטר, התעקש שהקשר הארגנטינאי מרוצה בנאפולי ולא מתכוון לעזוב לפני סיום העונה.

* באנגליה טוענים שארסנל כבר סיכמה עם ליל על העברתו של אדן הזארד תמורת 23 מיליון ליש"ט, אבל החתימה הסופית מתעכבת עד שיתברר אם התותחנים יצליחו להעפיל לשלב הבתים בליגת האלופות.

* בצרפת טוענים שמתיו ולבואנה, קשרה של מארסיי שחוזר גם הוא על ידי ארסנל, יישאר בקבוצתו של דידייה דשאן העונה, ויימכר רק בסיומה.

* ק.פ.ר מסתמנת כמועמדת המובילה לקלוט את שון רייט פיליפס ממנצ'סטר סיטי, כשגם בולטון, וויגאן וסטוק עדיין בתמונה.

* ג'ורג' ג'ון, הבלם האמריקאי של דאלאס FC מה-MLS, סיפר שהוא מחזיק בהצעה מבלקבורן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully