וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - הפועל עכו: בכורה לאמיר עגיוב בהרכב

הקשר הצעיר יחליף את מרינקוביץ' הפצוע. גם אהרונוביץ' בהרכב (שבת, 19:30), שבעה שחקנים חדשים בהרכב של אלי כהן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* שתי הקבוצות נפגשו העונה בגביע הטוטו והמשחק הסתיים ב-0:4 גדול לזהובים. בששת המפגשים האחרונים בין השתיים בכל המסגרות, ניצחה בני יהודה ארבע פעמים, הפסידה פעם אחת ומשחק נוסף הסתיים בתיקו.

* זוהי העונה ה-47 של בני יהודה בליגה הראשונה (12 בליגת העל ועוד 35 בליגה הלאומית)

* בשלוש העונות האחרונות, הקבוצה הגיעה שלוש פעמים ברציפות למשחקי מוקדמות הליגה האירופית.

* יוסי אבוקסיס פותח עונה ראשונה בקריירה כמאמן ראשי.

* חמשת הזרים של בני יהודה מגיעים מחמש מדינות שונות: ניגריה, סרביה, ליטא, ארגנטינה ודרום אפריקה.

*כובשי השערים של עכו מול בני יהודה בעונה החולפת כבר לא נמצאים בקבוצה: ג'קו ערפאת ורועי דיין.

מפתחות והכנות

בני יהודה:

בני יהודה שפתחה את הכנותיה לעונה הנוכחית בשלב מוקדם מאוד של הפגרה, בשל ההשתתפות במוקדמות הליגה האירופית, מתחילה לגבש לעצמה רק בשבועות האחרונים את הסגל הסופי. אבוקסיס יחסר את הבלם אביב חדד שסובל מנקע בקרסול ואת הקשר הסרבי ננאד מרינקוביץ' שסובל מקרע חלקי בשריר הירך האחורי. לעומת זאת, יכללו בסגל צמד שחקני הרכש החדשים, הקשר ישראל זגורי, והחלוץ הדרום אפריקני דינו אנדלובו שחתמו על חוזיהם במהלך השבוע האחרון. אנדלובו שלא התאמן ביומיים האחרונים בשל פציעה בקרסול, נטל חלק באימון המסכם ועשוי להשתלב במהלך המשחק מהספסל.

ניצן אהרונוביץ' הצעיר, תוצר נוסף של מחלקת הנוער של המועדון, יחליף את חדד הפצוע ויפתח לצידו של דן מורי במרכז ההגנה. אמיר עגיוב שהוקפץ מקבוצת הנוער לסגל הבוגרים העונה, צפוי לערוך הופעת בכורה בהרכב הפותח כשיתופקד באגף ימין במקומו של מרינקוביץ'.

אבוקסיס ערך אסיפה קצרה ואמר לשחקניו: "חשוב שנפתח טוב את העונה. זו עונה ארוכה בדיוק כמו ריצת מרתון ולכן הצעדים הראשונים חשובים להצלחה. תזכרו שתמיד מסתכלים על מי שנמצא גבוה בטבלה ולשם אנחנו מכוונים העונה".

הפועל עכו:

הפועל עכו: בהפועל עכו עדיין לא מרגישים שהם מוכנים במאת האחוזים לפתיחת הליגה. עד כה במשחקי גביע הטוטו לא הזכירו שחקניו של אלי כהן את הקבוצה הלוהטת של העונה שחלפה, אך יש לציין ששינויים רבים נעשו הקיץ בקבוצה, ומחר בהרכב יהיו לא פחות משבעה שחקנים חדשים שהצטרפו. והרי הרשימה: ניסו קפילוטו שיפתח במרכז ההגנה, אלירן דנין כמגן שמאלי, וקישור חדש לחלוטין שכולל את משה מישאלוב (בכורה במדי עכו), יובל שבתאי, נבוישה מרינקוביץ', ניקולה סימיץ' וסינטאיהו סלליך. לואיס זומא יפתח כחלוץ בודד. גבע ברקאי הפצוע יעדר מהסגל.

יעמדו למבחן

בני יהודה: ניצן אהרונוביץ'

בהיעדרו של אביב חדד הפצוע, ישלים אהרונוביץ' צמד בלמים מתוצרת בית יחד עם דן מורי. אהרונוביץ' נמצא כבר שלוש עונות בסגל הבוגרים ולא ממש קיבל הזדמנות להוכיח את יכולתו. בימים בהם מנסה בני יהודה להחתים את גל כהן כבלם שלישי, יכול אהרונוביץ', אם יפגין משחק טוב כמובן, לתת למאמן אבוקסיס חומר למחשבה לקראת המשך הליגה.

הפועל עכו: ניקולה סימיץ'

הקשר הסרבי סימיץ' הגיע לעכו בקיץ, אך לעומת שאר שחקני הרכש, הוא רחוק מלהרשים עד כה. יכולת לא טובה שלו מחר עשויה אף לשלוח אותו הביתה כך שזה ככל הנראה הזמן החשוב ביותר בשבילו להוכיח שיש לו כדורגל ברגליים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הרכבים משוערים

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דן מורי, ניצן אהרונוביץ', כפיר אדרי, עוז ראלי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, אמיר עגייב, שלו מנשה, פדרו גלבאן, פיני בלילי.

הפועל עכו: דודו גורש, רן קוזוך, ניסו קפילוטו, דמאקו פידליס, אלירן דנין, מושיקו מישאלוף, יובל שבתאי, ניקולה סימיץ', נבויסה מרינקוביץ', סנטיהו סולליך, לואיס זומא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully