וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשל"צ - סכנין: מי תשרוד בסגל החסר?

סינדו דוסו חלוץ הרכש של העולה החדשה עדיין לא עבר בבקרת התקציבים, שלומי דורה יחסר ארבעה שחקנים (שבת, 20:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* המשחק בשבת בין הפועל ראשון לציון לבני סכנין הוא המפגש הראשון בהיסטוריה ביניהן במסגרת ליגה כלשהי. השתיים נפגשו כבר במסגרת גביע הטוטו (סכנין ניצחה במפגש כפול) ובגביע המדינה (ראשון לציון ניצחה 1:3)

* בפעם הקודמת שראשון לציון פתחה עונה בליגת העל, זה קרה בעונת 2002/3. היא שיחקה במחזור הראשון נגד הפועל באר שבע, וסיימה בתיקו 1:1 בביתה.

* זו עונת בכורה לניסן יחזקאל כמאמן בליגת העל. הקפטן אוהד כהן הוא ותיק השחקנים בקבוצה. הוא בן 36, ויש לו 348 הופעות בליגת העל.

* בני סכנין לא ניצחה בשלושת משחקי פתיחת העונה שלה בליגה.

* שלומי דורה הוא המאמן השמיני בקבוצה מאז עזיבתו של אלישע לוי למכבי חיפה. לפני כשנתיים ערן קוליק פתח העונה עם סכנין לאחר שהשאיר אותה בליגה, אולם לאחר מספר מחזורים פוטר.

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

בני סכנין בוואלה! ספורט

מפתחות והכנות

הפועל ראשון לציון:

בראשון לציון רוצים לפתוח ברגל ימין את החזרה המחודשת לליגת העל, אחרי שמונה עונות בליגות הנמוכות יותר. המשטרה אישרה השבוע את איצטדיון הברפלד, לאחר שתוקנו בו הליקויים הנדרשים, בעיקר בנושא מצלמות האבטחה במקום, אולם במועדון צופים שלא יותר מ-1,500 צופים יגיעו למשחק.

המאמן ניסן יחזקאל התבשר כי חוזהו של חלוץ הרכש מחוף השנהב, סינדו דוסו, לא עבר בבקרת התקציבים בשל העובדה שהשחרור הבינלאומי שלו מקבוצת קצ'מצ'ט ההונגרית הגיע באיחור. זה אומר שהוא יאלץ להמתין שבוע נוסף כדי לערוך את הופעת הבכורה. המגן השמאלי אופיר צדוק צפוי להיעדר בשל מחלה ומשמעות הדבר שעמירן שקלים, שהחלים מקרע ברצועה הצידית בברכו, יפתח כמגן בהופעת בכורה העונה במדי הקבוצה.

הבלם הבוסני אלביס משיץ' וגל ספיר ישתפו פעולה במרכז ההגנה, כאשר קובי מוסא יפתח בעמדת המגן הימני. בשני האימונים האחרונים לא תירגל יחזקאל הרכב כלשהו והעדיף להשאיר את מרבית השחקנים בסוג של מתח עד למשחק עצמו. איתי אלקסלסי עשוי לפתוח בקישור האחורי כאשר גם גיא משפתי נמצא בתמונת ההרכב. הזמבי ג'סטין זולו שסיים עונש השעייה צפוי לפתוח גם הוא במרכז המגרש. זולו שעמד לוועדת משמעת פנימית בתוך המועדון בשל נסיעתו ללא אישור למשחק הבינארצי של נבחרתו, נקנס ב-1,000 דולר בפועל ואלף נוספים על תנאי וגם יזמין את חבריו לקבוצה לארוחה. אסי בלדוט באגף שמאל של הקישור, כאשר בהיעדרו של דוסו, יפתח דיוויד גומז כחלוץ בודד בחוד.

בני סכנין:

בניגוד לשלוש העונות האחרונות בהן סכנין פתחה את הליגה בצורה גרועה, במועדון מקווים כי בניית הסגל החדש בקבוצה תביא לשינוי, ושהעונה הקבוצה תתברג בחלק האמצעי של הטבלה כבר מההתחלה. מצד שני, נראה כי למרות כל הרצונות גם עם הרצונות ההנהלה שוב כשלה בהכנות לעונה כשהשחרורים של ג'ואל דמאו ופיטר אמבמבה עדיין לא הגיעו, והמגן אורי שטרית טרם עבר בבקרה התקציבית. ללא השלושה, למאמן שלומי דורה צפויה בעיה קשה בחלק האחורי והוא ייאלץ למצוא מספר פתרונות בכדי לחפות על ההיעדרויות.

את מקומו של אמבמבה בהגנה יתפוס עידן ויצמן ששוב יוסט לעמדת הבלם לצידו של עלא אבו סאלח. לירן כהן יעלה במקומו של דמאו ובאסם גנאים ימשיך כמגן השמאלי. בנוסף, סכנין תצטרך להסתדר ללא השוער מוחמד קנדיל בשל כרטיס אדום שספג מול מכבי חיפה במשחק בגביע הטוטו בשבת. את מקומו של קנדיל יתפוס השוער הצעיר אחמד שבל.

יעמדו למבחן

הפועל ראשון לציון: אלביס משיץ'

משיץ' הבוסני שהגיע מז'לייזניצ'אר בתחילת הפגרה, אמור להיות העוגן של ראשון לציון במרכז ההגנה. משיץ' אמור להיות המבוגר האחראי יחד עם השוער אוהד כהן, בהגנה צעירה יחסית אצל העולה החדשה. אם ניסן יחזקאל פגע בינגו עם הבלם הבוסני שלו, זה ייתן לראשון לציון הרבה תקוות לקראת המשך ליגת העל, כאשר המטרה המוצהרת של הקבוצה היא קודם כל להבטיח את הישארותה בליגה גם בסיום העונה.

בני סכנין: מהראן ראדי

אחרי שחיזרה אחריו כמעט כשלוש שנים בני סכנין החתימה העונה את מהראן ראדי, שאמור להפוך לבעל הבית במרכז השדה. בשבת נקבל טעימה ראשונה בליגה מסכנין ונראה כי ההיעדרות של מספר שחקנים תגביר את התלות של הקבוצה בראדי, שמצידו ינסה לעמוד בציפיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

הרכבים משוערים

הפועל ראשון לציון: אוהד כהן, קובי מוסא, אלביס משיץ', גל ספיר, עמירן שקלים, איתי אלקסלסי, גיא משפתי, ג'סטין זולו, אסי בלדוט, דודו אברהם (ריף מסיקה), דיוויד גומז.

בני סכנין: אחמד שבל, עודד אלקיים, עלא אבו סאלח, עידן ויצמן, באסם גנאים, חאלד חאליילה, מהראן ראדי, חאמד גנאים, לירן כהן, אהוד קדוסי, קוסטדין אזורוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully