וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויטולו: "עדיין אפשר לעבור את מכבי תל אביב"

קשרה הספרדי של פנאתינייקוס לא מאבד את האמונה שלו. זקה: "אני לא יודע מה לומר, אין לי יותר מדי כוח לדבר"

התבוסה (3:0) אותה ספגה פנאתינייקוס אתמול (חמישי) מרגלי מכבי תל אביב, זכתה להדים רבים בתקשורת היוונית. פנא, שנחשבת כידוע לאחת משתי הקבוצות הגדולות במדינה, הציגה אמנם מחצית ראשונה לא רעה בה הציל שוער הצהובים גיא חיימוב את קבוצתו מספיגה מספר פעמים, אך התמוטטה לחלוטין במחצית השנייה, ונראתה מאוד לא טוב.

הקשר הפורטוגלי זקה, שנכנס בדקה ה-68 במשחק בבלומפילד, אמר: "אני לא יודע מה לומר, אין לי יותר מדי כוח לדבר. אני מרגיש רע מאוד. זה היה לילה קשה עבורנו, אבל אנחנו עדיין קבוצה טובה ואנחנו מקווים שימים טובים יותר עוד יגיעו".

ויקטור ויטולו, הקשר הספרדי שהגיע העונה מפאוק, ונכנס גם הוא כמחליף במחצית השנייה, דיבר גם הוא: "אנחנו מאוד עצובים, וזה נורמלי מן הסתם. אבל זה כדורגל, ומכבי היו יותר טובים מאיתנו. עכשיו יש לנו עוד משחק, שיהיה מאוד קשה, אבל אני מאמין בקבוצה ועדיין חושב שאנחנו יכולים לעבור לשלב הבא". ויטולו חיזק את דבריו: "זה אפשרי לעשות את זה, ויש לי ביטחון בחברי לקבוצה הזו. בוודאי שזה מאוד קשה, אבל לא בלתי אפשרי. זה היה משחק רע, לילה גרוע והקבוצה צריכה להשתפר בצורה מהירה, כי מבחינה פסיכולוגית אנחנו צריכים לבוא עם רצון לנקמה".

ויטולו גם קרא לאוהדי פנאתינייקוס, כדי שימלאו את האיצטדיון האולימפי הגדול בו יארחו הירוקים את משחק הגומלין: "כדי שנעבור, הקבוצה והאוהדים חייבים להיות ביחד. בלי הדבר הזה, אין לנו סיכוי".

שחקן העבר של פנאתינייקוס ונבחרת יוון, טאקיס לוקאנידיס, החווה גם הוא את דעתו על ההפסד של קבוצתו לשעבר: "בהתחלה היה לקבוצה כח, היא עבדה על המגרש והמשחק היה באמת מחולק שווה בשווה בין שתי הקבוצות, אבל אחר כך כל עניין כושר המשחק נכנס לתמונה, ואפשר היה לראות את ההבדלים". לוקאנידיס טען שאין גורם יחיד להפסד: "כולם אשמים, לכולם יש תפקיד בתבוסה. צריך להאשים את השחקנים, את המאמן ואת ההנהלה. כולם אחראים. לאף אחד על המגרש לא צריך להיות אכפת מה קורה עם הכלכלה ועם ההנהלה. הדברים האלה לא צריכים להגיע למגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully