וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תפנה למתן אוחיון

בקבוצה מודאגים מהיכולת אחרי ההפסד לאקרנאס ומתכוונים לפנות לבלם שרלרואה. שחקן בקבוצה: "יש מקום לדאגה"

בעקבות ההפסד של של הפועל תל אביב 1:0 לאקרנאס הליטאית בסיבוב הפלייאוף של הליגה האירופית, הרוחות סוערות במועדון. האדומים יודעים כי בעקבות הקיץ הסוער שעבר על ההנהלה, הקבוצה לא נבנתה כמו שצריך וכרגע סגנית האלופה תחפש חיזוק מהיר במהלך הימים הקרובים עד סגירת חלון ההעברות.

"זו אחת הקבוצות הכי חלשות ששיחקנו נגדם", אמר אחד השחקנים אחרי המשחק והוסיף: "ההפסד הזה יותר מביך מההפסד לואדוז. שום דבר לא עובד אצלנו כמו שצריך ויש הרבה מקום לדאגה. בכושר הזה אין לנו סיכוי גם לעשות דברים טובים בליגה". בהפועל מצביעים על כמה אשמים במצב, כשבראש ובראשונה בקבוצה יודעים כי ההגנה היא החלק החלש ביותר שלה. בצוות המקצועי יש אכזבה קשה מאוד מהיכולת של ביוואן פרנסמן ודדי בן דיין שהיו בין השאר אשמים בספיגת שער הניצחון של הליטאים: "יכול להיות יום לא טוב להתקפה, אבל לא יכול להיות שבכל משחק נקבל שערים מצחיקים. גם במשחק אימון אסור לקבל שער כזה. דדי נראה כאילו הוא סופר את הדקות בכל משחק ופרנסמן משחק בלי ביטחון בכלל", אמר שחקן נוסף בקבוצה.

גם המאמן דרור קשטן לא יצא נקי ושחקנים התלוננו בסיום המשחק על צורת המשחק המיושנת ווהאימונים הארוכים והקשים. בניגוד לשאר מי שקיבל אמש מחמאות הוא הרכש נוסא איגייבור הניגרי. האדומים יודעים כי היכולת של השוער אפולה אדל מדאיגה, אבל לאור העובדה שהציל את הקבוצה מספר פעמים במשחקים האחרונים, אין כוונה כרגע לחפש לו מחליף. בניגוד לעמדת השוער השם החם הבוקר בהפועל הוא של בלם שרלואה הבלגית, מתן אוחיון. בקבוצה ככל הנראה יפנו אל השחקן בימים הקרובים וינסו להחתימו. בהפועל יודעים כי לאור ההמראה של מאור בוזגלו לחתום בבלגיה, יהיה להם קשה הרבה יותר להחתים קשר טכני ישראלי נוסף במרכז המגרש ולכן מכוונים לישראלי בעמדת הבלם.

מעבר לביקורות על הדשא, הקבוצה עשתה את הלילה בדרכים. בשל חוסר הטיסות מליטא המריאה הקבוצה באמצע הלילה לפרנקפורט ורק היום בצהריים תשוב ארצה ולמעשה תחל בהכנות למשחק מול מכבי פתח תקוה רק מחר. אצל האדומים מקווים כי מריו פצ'לקה יחלים מהמתיחה ברגלו ויהיה כשיר למשחק ביום שני כשהוא צפוי לתפוס את המקום של פרנסמן בהרכב ומלבד שינוי בטוח זה, בהפועל ימתינו לאימונים מחר ומחרתיים בכדי לראות אם יהיו עוד שחקנים שישלמו על היכולת החלשה שלהם אמש.

שי אבוטבול ונוסא איגייבור ניסו להסביר את ההפסד בליטא

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully