וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר זכתה בגביע טים

הנראזורי גברו 0:1 על מילאן ו-6:7 בפנדלים על יובנטוס בטורניר המחציות המסורתי של הגדולות בסריה A, שנערך השנה בבארי

טורניר גביע טים השנתי, במסגרתו מתחרות אינטר, יובנטוס ומילאן במשך ערב אחד כאשר כל משחק בין הקבוצות נמשך 45 דקות בלבד, נערך הערב באיצטדיון סאן ניקולה שבעיר בארי, ובסיומו הניפו הנראזורי את הגביע.

במשחק הראשון התחרו ביניהן בדרבי דל'איטליה אינטר ויובנטוס. הביאנקונרי עלו ליתרון בדקה התשיעית מרגליו של חלוץ הרכש מרומא, מירקו ווצ'יניץ'. המונטנגרי חמק ממלכודת הנבדל של הגנת אינטר וגלגל את הכדור בפשטות לשער. שבע דקות אחר כך, הגביה ווסלי סניידר כדור קרן אותו נגח פנימה אנדראה ראנוקיה, בלמה של אינטר. השוויון החזיק עד סיום המשחק, ולאחר מכן ניצחה אינטר בפנדלים 6:7, אחרי שכריסטיאן פסקואטו בעט למשקוף, ומיד אחר כך הציל מרקו סטורארי את הפנדל של גוראן פאנדב. הבא שהחמיץ היה אנדראה ברצאלי, שגם הפנדל שלו פגש את המשקוף והכריע את ההתמודדות לטובת אינטר.

יובה נשארה על המגרש למשחק השני מול מילאן בו ניצחה 1:2. הרוסונרי עלו בדקה ה-13 ליתרון, אחרי מהלך נפלא של אנטוניו קסאנו, שעבר שחקן ברחבה ובעט מדויק לשער. בדקה ה-26 השוותה יובנטוס. ארתורו וידאל בעט מכ-30 מטרים בעיטה ששוער מילאן פלאביו רומא לא אמד נכון את חוזקה ולא הצליח לעצור. ממש לקראת סיום המשחק, בדקה ה-45, הבקיעה יובה את שער הניצחון: וידאל הגביה כדור מדויק לאלסנדרו מאטרי שנגח פנימה.

במשחק האחרון השלימה אינטר את המלאכה עם 0:1 על מילאן, והשיגה נקמה קטנטנה על ההפסד ליריבתה העירונית השנואה בסופר קאפ האיטלקי לפני שבועיים. על שער הניצחון היה חתום דייגו מיליטו, שהשתלט על כדור עומק ובנגיעה נהדרת עם החלק החיצוני של הנעל בעט את הכדור פנימה והעניק את הגביע לקבוצתו.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully