וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינסינטי: רפאל נדאל שרד מותחן מול ורדסקו

הספרדי עלה לרבע הגמר בסינסינטי אחרי 6:7, 7:6, 6:7 על בן ארצו בתום קרב מתיש. דג'וקוביץ', פדרר ומארי התאמצו פחות

רפאל נדאל ציפה לקרב קשה מול פרננדו ורדסקו הערב (חמישי) בשמינית גמר טורניר סינסינטי (סך פרסים 2.43 מיליון דולר), אך למותחן כמו זה אליו נגרר הוא לא היה יכול לצפות. המדורג שני בעולם עמל במשך שלוש שעות ו-37 דקות (!) לפני שגבר 6:7, 7:6, 6:7 על בן ארצו המדורג 21 בעולם ועלה לרבע הגמר, שם יפגוש את מרדי פיש המקומי, שגבר 5:7, 5:7 על רישאר גאסקה.

המשחק נפתח בהגשות רעות של שני הספרדים, ודווקא ורדסקו צבר מומנטום ראשון ועלה ל-1:3. השור ממאיורקה חזר במהירות ל-3:3 והשניים שמרו על ההגשות בדרך לשובר שוויון ראשון, בו ניצח נדאל בקושי 5:7. במערכה השנייה ורדסקו שוב שבר ליתרון 3:5, אבל נגרר לעוד שובר שוויון, כשהפעם הוא זה שניצח 4:7.

במערכה השלישית נרשם רצף מדהים של שש שבירות רצופות, לפני שהשניים שיפרו את ההגשות והלכו לשובר שוויון שלישי ומכריע, בו הגיעה הדרמה לשיא חדש ולתיקו מטורף של 9:9, לפני שנדאל התעלה כהרגלו, עלה ל-9:10 וניצח את המשחק המשוגע הזה עם פורהנד אופייני שנתן לו 6:7 במערכה.

אנדי מארי, המדורג רביעי, לא נאלץ לעבוד קשה מדי מול אלכס בוגומולוב (50 בעולם), ועלה לשמונת הגדולים עם 2:6, 5:7. יריבו הבא יהיה ז'יל סימון הצרפתי (10 בטורניר), שגבר על דויד פרר (5 בטורניר) 4:6, 7:6, 4:6. רוג'ר פדרר לא התאמץ יותר מדי במשחק שמינית הגמר שלו נגד ג'יימס בלייק האמריקאי, וניצח 4:6, 1:6. ברבע הגמר יפגוש פדרר את תומאס ברדיך הצ'כי, שהדיח את ניקולס אלמגרו עם 2:6, 2:6 מוחץ.

המדורג 1 נובאק דג'וקוביץ' המשיך כצפוי ברצף הניצחונות, כשהפעם הוא גבר על ראדק סטפאנק הצ'כי 3:6, 3:6. דג'וקוביץ', שזכה בטורניר המאסטרס האחרון במונטריאול, יתמודד ברבע הגמר נגד גאל מונפיס הצרפתי (6 בטורניר), שניצח את פיליפ קולשרייבר הגרמני 2:6, 2:6.

מה קרה בשמינית הגמר לנשים בסינסינטי?

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully