וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ליטא הפתיעה את ספרד 76:88

מארחת היורובאסקט סיפקה הצהרת כוונות של ממש כאשר הכניעה את אלופת אירופה בסגל מלא. צרפת - סין 59:76

עוד פחות משבועיים נותרו עד יורובאסקט 2011, והמשתתפות בטורניר היוקרתי מתחילות להעביר הילוך. חובבי הכדורסל האירופי קיבלו הערב (חמישי) משחק הכנה נהדר, כאשר אלופת אירופה ספרד התארחה בליטא, שתארח את הטורניר כולו בסוף החודש. ובעוד שהספרדים שוב מגיעים לאליפות כפייבוריטים הגדולים, הערב הם קיבלו מכה מצלצלת מהנבחרת של קסטוסיס קזמורה, שניצחה 76:88 וסיפקה הצהרת כוונות גדולה ליריבותיה.

15 אלף צופים משולהבים בקובנה דחפו את ליטא לניצחון הנאה, בעוד עבור ספרד היה זה ההפסד הראשון במשחקי ההכנה. רימאס קאוקינאס הוביל את המנצחים עם 16 נקודות כאשר דריוס סונגיילה הוסיף 13, יונאס ולנצ'יונאס הצעיר 11 ושרונאס יאסיקביצ'יוס 9. מנגד, קיבלה ספרד 18 מפאו גאסול ו-17 מאחיו מארק. סרג' איבקה תרם 6 נקודות.

במהלך הרבע השלישי היתקלות חזקה בין מארק גאסול ורוברטס יבטוקאס גרמה לסנטר הליטאי לרדת מהפרקט, ולאחר מכן נודע כי מרפקו יצא מהמקום. בימים הקרובים יתברר האם יבטוקאס יוכל לחיטול חלק ביורובאסקט, או שמא ייאלץ להחמיץ את הטורניר החשוב.

צרפת ממשיכה להרשים

נבחרת נוספת שנראית בכלל לא רע עד כה היא צרפת, ששמרה הערב (חמישי) על מאזן מושלם בטורניר ההכנה בלונדון (0:3) כאשר הביסה בקלילות 59:76 את נבחרת סין.

נבחרתו של וינסנט קולה לא התקשתה לרגע מול הסינים החביבים, זאת למרות שנאלצה להסתדר ללא שניים מכוכביה הגדולים ביותר, טוני פארקר שקיבל מנוחה ורוני טוריאף הפצוע, שנמצא בספק לאליפות. בהיעדרם בלטו ננדו דה קולו וקווין סראפין ( (14 נקודות כל אחד), שמילא היטב את מקומו של טוריאף.

ריצת 1:19 במהלך הרבע השני למעשה סגרה את הסיפור, ועם יתרון 20:43 במחצית, לרגע לא היה ספק כי הרבע האחרון יהיה גארבג' טיים אחד ארוך. ניקולה באטום קלע 15 נקודות לטריקולור, שקיבלו גם 14 מבוריס דיאו. מנגד, הוליך יי ז'יאנליאן את הסינים עם 20 נקודות.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully