וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן הביסה 0:5 את המבורג

הבווארים חגגו מול הקבוצה החלשה של אונינג. 1:1 ללאוטרן נגד קלן (90 דקות לשכטר), 0:2 לדורטמונד על נירנברג (77 לכהן)

אחרי שני מחזורים ראשונים מרובי הפתעות, הגדולות של הבונדסליגה ממשיכות להתאושש. באיירן מינכן שוב נראתה טוב, הפעם ב-0:5 על המבורג. דורטמונד, שנוצחה במחזור הקודם, גברה 0:2 על נירנברג, עם 77 דקות לאלמוג כהן. ואת הדרמה של השבוע סיפקו ורדר ברמן ופרייבורג, שנפרדו ב-3:5 גדוש בשערים.

בגזרת השגרירים, קייזרסלאוטרן של איתי שכטר (90 דקות) וגילי ורמוט (לא נכלל בסגל) הגיעה לקלן, אבל לא הצליחה לרשום ניצחון בכורה בליגה וסיימה רק ב-1:1.

מנשנגלדבאך - וולפסבורג 1:4

הקבוצה של לוסיאן פאברה החלה את העונה בצורה טובה עם ניצחון על באיירן מינכן ותיקו עם שטוטגרט, ואתמול (שישי) היא השיגה ניצחון בית גדול. נראה שהחיזוק של הזאבים, בדמותו של הקשר המרכזי תומאס היצלספרגר, עדיין לא ממש עוזר להם.

דווקא האורחים מוולפסבורג עלו ראשונים על הלוח עם שער של מקוטו הסבה לאחר 12 דקות של משחק, אלא שבחלוף שלוש דקות בלבד מרקו רויס איזן. בדקה ה-32 המארחים עלו ליתרון עם שער בפנדל של פיליפ דאמס, כשממש עם סיומה של המחצית הראשונה הבקיע ראול בובדיה את השלישי. בדקה ה-67 נעץ רויס את הרביעי ברשת של הזאבים.

בורוסיה דורטמונד - נירנברג 0:2

האלופה הפסידה בשבוע שעבר 1:0 להופנהיים, שידועה ככבשה השחורה שלה בשנה האחרונה. אבל הערב הצליחה דורטמונד לחזור למסלול הניצחונות עם 0:2 על נירנברג, בזכות שער של רוברט לבנדובסקי הפולני בדקה ה-50 לאחר בישול מצוין של מריו גצה. קווין גרוסקרויץ כבש את השני בדקה ה-80. אלמוג כהן שיחק 77 דקות.

מעבר לשלוש הנקודות היקרות, יורגן קלופ יכול ודאי להיות מרוצה מכך ששניים משחקני ההגנה הכי חשובים שלו, מרסל שמלצר ונבן סובוטיץ', חזרו אחרי פציעות ארוכות ורומן ויידנפלר שמר על רשת נקייה. עוד אחד שוודאי יהיה מרוצה הוא אילקאי גונדואן המצוין, שכיכב בנירנברג בעונה שעברה, והערב ניצח אותה. מה שבטוח הוא שלדיטר הקינג ונירנברג מצפה עונה קשה במיוחד, אחרי העזיבה של מספר שחקני מפתח בקיץ.

קווין גרוסקרויץ שחקן דורטמונד. Christof Koepsel, GettyImages
עדיין עם מאזן ביתי מושלם. גרוסקרויץ/GettyImages, Christof Koepsel

באיירן מינכן - המבורג 0:5

אמנם הקבוצה של יופ היינקס פתחה את העונה עם הפסד בית ויכולת לא מרשימה, אבל נראה שלאט לאט באיירן מינכן מתחילה לגלות יכולת טובה. הבווארים הביסו 0:5 קל מאוד את המבורג האומללה, לה יש נקודה אחת בלבד מתחילת העונה. דניאל ואן בויטן, פרנק ריברי, אריאן רובן, מריו גומז ואיביצה אוליץ' כבשו לזכות המקומיים, ששיפרו את מאזן הנקודות שלהם לשש. אגב, בעונה שעברה ניצחה באיירן 0:6 את המבורג, משחק בעקבותיו נשלח ארמין פה הביתה. מעניין אם גם מיכאל אונינג ישלם את המחיר הפעם.

הבווארים עלו ליתרון בדקה ה-13 כשהגבהה מצוינת של אריאן רובן מצאה את דניאל ואן בויטן והבלם הבלגי נגח פנימה את ה-0:1. בדקה ה-17 מצאה באיירן את השני כשתומאס מולר העביר מסירת רוחב לפרנק ריברי, שהיתל בקלות בשני שומרים ובעט פנימה את ה-0:2. הקבוצה של יופ היינקס מצאה את השלישי בדקה ה-34 כשרובן קיבל מסירת עומק באגף ימין, חדר למרכז והקפיץ באמנות פנימה את ה-0:3.

בדקה ה-57 כבשה באיירן את הרביעי מול האין הגנה של המבורג, כשמולר הכניס מסירת עומק למריו גומז, שמזווית קשה בעט פנימה את ה-0:4. בדקה ה-80 הצטרף איביצה אוליץ' לחגיגה לאחר שנגיחה של הולגר באדשטובר מצאה את החלוץ הקרואטי, שהמשיך בנגיחה משלו פנימה וזה 0:5.

שטוטגרט - לברקוזן 1:0

רובין דוט פתח את הקדנציה בלברקוזן עם הפסד, אך נראה שהשער והניצחון מול ורדר ברמן בשבוע שעבר הפיחו רוח חיים בקבוצה שלו. לברקוזן השיגה ניצחון שני ברציפות, 0:1 בחוץ על שטוטגרט של ברונו לבאדיה. בדקה ה-29 עלתה האורחת ליתרון לאחר שמיכאל קאדלץ בעט כדור חזק, סוון אולרייך הדף לא טוב ומיכאל קיסלינג הגיע ראשון כדי לדחוק את הכדור פנימה, 0:1 ללברקוזן. חאליד בולארוז משטוטגרט ספג כרטיס צהוב שני בדקה ה-90.

קלן - קייזרסלאוטרן 1:1

השדים האדומים לא הרשימו במחזור האחרון, אבל הצליחו לאזן ל-1:1 מול אוגסבורג בבית בזכות שער של איתי שכטר בדקה ה-80. לאוטרן חיפשה ניצחון ראשון ויצאה למשחק חוץ לא פשוט מול קלן, שהגיעה למשחק במצב רע מאוד ולאחר שהובסה 3:0 על ידי שטוטגרט במחזור הראשון ו-5:1 במחזור השני על ידי שאלקה. בנוסף, סטאלה סולבאקן הגיע עם מעמד מעורער וללא לוקאס פודולסקי החולה ומיכאל רנסינג הפצוע.

קייזרסלאוטרן עלתה ליתרון בדקה ה-17 לאחר שפלוריאן דיק הגביה כדור מאגף ימין, איבו איליצ'ביץ' הגיע מאחור, הקדים את השומר שלו ובעט נהדר מן האוויר פנימה כדי לקבוע 0:1. שתי דקות חלפו וקלן הצליחה לאזן. סלבומיר פשקו קיבל מסירת עומק, השתלט על הכדור והגביה אל עבר הצד השני, שם המתין מאטו יאיאלה, שבעט חזק פנימה לפינה הרחוקה וקבע 1:1.

איתי שכטר פתח בפעם השנייה בהרכב וסיכן מספר פעמים את שערו של מירו וארוודיץ'. עבור החלוץ הישראלי זהו משחק שני ברציפות בו הוא משלים 90 דקות. גילי ורמוט, שעדיין מחלים מפציעה, לא נכלל בסגל של מרקו קורץ. לאוטרן תנסה לחפש את ניצחון הליגה הראשון שלה במחזור הבא מול באיירן מינכן בפריץ ואלטר שטאדיון.

משחקים נוספים:

ורדר ברמן - פרייבורג 3:5

כבשו לורדר ברמן: קלמנס פריץ (30), קלאודיו פיזארו (34), מרקו ארנאוטוביץ' (65), ארון האנט (86, פנדל), ווסלי (90), כבשו לפרייבורג: פאפיס סיסה (7 ו-48), סטפן רייסינגר (84)

אוגסבורג - הופנהיים 2:0

כבש להופנהיים: ריאן באבל (5), סיאד סליחוביץ' (75, פנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully