וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: משחק עונה כבר במחזור הפתיחה?

הליגה הלאומית יצאה לדרך ביום שישי, וביום שבת היא ממשיכה עם שני משחקים: רעננה - נצרת ונס ציונה -בית"ר תל אביב רמלה

לא רק ליגת העל נפתחת בסוף השבוע. הליגה הלאומית, שמדי עונה מקפידה לייצר מתח ודרמות למכביר, יצאה לדרך כבר היום (שישי), עדיין עם הקיזוז המושמץ ועם כרטיס עלייה אחד בלבד לליגת העל שנמצא על הפרק, לעומת שלוש יורדות. בין 16 קבוצות הליגה, השתיים הבולטות בחלון ההעברות בקיץ היו הפועל כפר סבא, שאיבדה במו ידיה את הכרטיס בעונה שעברה, והפועל רמת גן שירדה ובנתה סוג של גלקטיקוס לליגת המשנה. שתי הקבוצות נפגשו היום כבר במחזור הראשון למשחק המרכזי שהסתיים בתיקו 0:0 מאכזב. מי שהפתיעה לטובה הייתה מכבי אום אל פאחם, שחלוץ הרכש הגנאי שלה איברהים בסיט הבקיע שלושער בניצחון 0:3 על בני לוד. המשחק בין הפועל אשקלון למכבי באר שבע, נדחה עקב המצב בדרום.

משחקי שבת

הפועל רעננה - מכבי אחי נצרת (17:00)

את העונה שעברה פתחה הפועל רעננה בצורה נפלאה, ניל אברבנל נעל את השער והקבוצה רצה חזק בצמרת. לאחר מכן חלה נסיגה, כצפוי מקבוצה צעירה, אבל עכשיו, אחרי שצברו ניסיון, השחקנים של אייל לחמן יכולים לעשות צעד נוסף קדימה. רעננה לא התפרעה בחלון ההעברות, אבל שאלה מעירוני קרית שמונה את שלומי אביסדריס המוכשר, שנכנס לנעליו של רז כהן. מכבי אחי נצרת הרשימה בגביע הטוטו ומחזיקה בסגל מרשים, הכולל בין היתר את זיו כבדה, סרג' איילי ואלנתן סלמי. בעונה שעברה רעננה ניצחה פעמיים את אחי נצרת מבלי לספוג (0:3 בחוץ ו-0:4 בבית).

סקציה נס ציונה - בית"ר תל אביב רמלה (18:00)

האיחוד הושלם באופן רשמי והקבוצה המאוחדת של בית"ר תל אביב רמלה תתחיל את העונה במשחק בנס ציונה מול הסקציה, שגם היא רוצה לשמור על מקומה בפלייאוף העליון. בית"ר שמשון תקווה לעוד עונה טובה של שחר שמש בין הקורות, כשבהתקפה יופיעו מור גולן ואבי אבינו. רפי כהן, מאמנה של המארחת, הוסיף לסגל שלו שחקני ליגה לאומית מצוינים כמו אביעד דנן, יחיאל צגאי, עומר פרץ וג'ורג' אקירמי. סהר לוי המקומי ינהיג את הקישור.

הליגה הלאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully