וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי: פטך צ'ך ייעדר כחודש, עשוי להחמיץ את יונייטד

השוער נפגע במהלך האימון ויחסר לוילאש בואש במשחקים הקרובים. לוקאקו עשוי להשתלב נגד סטוק במשחק בשבת

אחרי שפתחה רע את העונה עם 0:0 נגד סטוק סיטי, צ'לסי קיבלה היום (חמישי) בשורה קשה כאשר שוערה פטר צ'ך ייעדר בין שלושה לארבעה שבועות. צ'ך סובל מפציעה בברכו אותה הוא ספג באימון. את הידיעה הזו הביא בפני הכתבים באנגליה מאמן הקבוצה אנדרה וילאש בואש במהלך מסיבת עיתונאים.

בשלב הזה עדיין לא ברור אם צ'ך יתגבר על הפציעה עד משחק הליגה החשוב נגד מנצ'סטר יונייטד ב-18 בספטמבר. בכל מקרה, השוער יחמיץ כמובן את משחקה הקרוב של נבחרת צ'כיה במוקדמות היורו נגד סקוטלנד (ב-3 בספטמבר). "זה היה כבר בסוף האימון. הוא נפל בצורה מוזרה עם כל המשקל ומתח את הרצועה. הוא חשב שזה יסתיים גרוע יותר", הסביר וילאש בואש.

עדיין לא ברור מי ימלא את מקומו של צ'ך בין הקורות, הילאריו או רוס טרנבול. הבלוז יפגשו בשבת הקרובה את ווסט ברומיץ' במשחק שבו וילאש בואש יקווה לחגוג ניצחון בכורה בפרמיירליג, כשג'ון אובי מיקל, שאביו נחטף, אמור לשחק למרות המצב הלא ברור בנוגע למשפחתו בניגריה. מיקל שיחק ביום ראשון האחרון נגד סטוק, 48 שעות לאחר שאביו נחטף. "כמו שאתם יודעים זה מצב לא פשוט", הוסיף אובי מיקל. "הוא העמיד את עצמו לקראת המשחק ואנחנו בונים עליו במידה ונחליט שהוא ישחק".

מי שעוד יעמוד לרשותו של המאמן הפורטוגלי הוא החלוץ הצעיר רומלו לוקאקו, שאמור לערוך הופעת בכורה. "כל הניירות מוכנים", אמר המאמן בעניינו של החלוץ הבלגי שהצטרף מאנדרלכט. דויד לואיז יחמיץ את המשחק למרות שהוא שב לאימונים ואמור להיות כשיר למשחק הבא של הקבוצה בשבוע הבא נגד נוריץ'.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully