וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטו אישרה: נשקלת הצעה עבור פלקאו ומיקאל

אלופת פורטוגל הודיעה שמתנהלים מגעים להעברת שני הכוכבים לאתלטיקו מדריד בעסקה שעשויה להגיע ל-50 מיליון יורו

רדאמל פלקאו ממשיך להתקרב לאתלטיקו מדריד. פורטו הודיעה היום (חמישי) רשמית כי קיבלה הצעה רשמית לגבי החלוץ הקולומביאני ולגבי הקשר רובן מיקאל: "אתלטיקו מדריד הגישה הצעה להתחים את פלקאו ומיקאל והיא נשקלת על ידי המועדון".

כזכור, אתלטיקו מדריד מכרה הקיץ את כוכביה סרחיו אגוארו (מנצ'סטר סיטי) ודויד דה חאה (מנצ'סטר יונייטד) תמורת כ-65 מיליון יורו ולכן יש לה הרבה מאוד כסף לבזבז. על פי דיווחים בספרד, הקולצ'ונרוס מוכנים לשלם 35 מיליון יורו על פלקאו, שסעיף השחרור שלו קבוע על 45 מיליון.

פלקאו, 25, נהנה אשתקד מעונת שיא בה כבש 38 שערים בכל המסגרות כולל 17 בליגה האירופית והוביל את פורטו לזכייה בטרבל חלומי. בשנתיים האחרונות מאז נרכש מריבר פלייט תמורת 5.5 מיליון יורו, כבש פלקאו 73 שערים ב-84 משחקים. רק בחודש שעבר הוא חתם על חוזה חדש לארבע שנים, אך נראה כי כבר בקרוב הוא יעשה את הדרך לספרד.

"מעבר לאתלטיקו יהיה הזדמנות גדולה להמשך הקריירה שלי", התבטא לאחרונה פלקאו. "כל שחקן חולם על מעבר לאנגליה, ספרד או איטליה ומי שאומר אחרת, משקר".

מיקאל בן ה-24 הגיע לפורטו מנסיונל מדיירה בחודש ינואר 2010 והפך לאחרונה לשחקן הרכב קבוע בנבחרת פורטוגל, אחרי שכבש צמד בבכורה מול פינלנד.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully