וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו ממריא לחתום בסטנדרד ליאז'

18.8.2011 / 14:34

הקשר ייצא לבלגיה ביום שישי במטרה לסגור לשנתיים עם סגנית האלופה. העסקה על סף סיכום, הצדדים מחכים לפסיקת הבורר

מאור בוזגלו קרוב מאוד לסטנדרד ליאז'. אחרי קיץ סוער ומלא במאבקים עם מכבי תל אביב, הקשר בן ה-23 ימריא מחר (שישי), מלווה בעורך דינו יוסי גייר, לליאז' על מנת לסגור את הפרטים הקטנים שעוד נותרו במגעים עם סגנית אלופת בלגיה, כאשר המטרה היא לחתום על חוזה לשנתיים. בנוסף, ישנה התקרבות במגעים בין סטנדרד למכבי תל אביב על גובה דמי העברה, אך בכל מקרה כל הצדדים מחכים להחלטת הבורר ביום ראשון.

כזכור, בחודש יולי יצא בוזגלו להתרשמות בליאז' ועבר בדיקות רפואיות במועדון, אלא שאז המגעים נעצרו בגלל מחירו הגבוה של השחקן ודרישותיו הכספיות. מאז, סטטנדרד מכרה שלושה מכוכביה: אקסל ויטסל (בנפיקה), אליקים מנגלה וסטיבן דפור (פורטו) תמורת כ-20 מיליון יורו ולפיכך, החליטו במועדון להיענות לדרישות השחקן ולהאיץ את המגעים לצרפו.

בוזגלו, שנמצא בהליך בוררות מתמשך מול מכבי תל אביב, כבר הגיע לסיכום עקרוני עם היריבה העירונית הפועל תל אביב, אך לאחרונה צייץ ב"טוויטר" כי הוא מעדיף למצות את האופציה האירופית. ההצעה מסטנדרד מגיעה בתזמון מושלם עבור כל הצדדים. העזיבה של ויטסל ודפור אמורה לסדר לישראלי מקום בהרכב, ההצעה הכספית מבלגיה גבוהה יותר וגם מכבי תל אביב תעדיף למוכרו לאירופה ולא ליריבה שמעבר לכביש.

אם בוזגלו אכן יצטרף לסטנדרד, הוא יהיה הישראלי השמיני בליגה הבכירה בבלגיה ויצטרף לאליניב ברדה (גנק), ליאור רפאלוב (קלאב ברוז'), שלומי ארבייטמן (גנט), רמי גרשון (קורטרייק), לירוי צעירי (מכלן), רועי דיין ודור מלול (בירסחוט). לרשימה יש להוסיף את מתן אוחיון, בלם שרלרואה מהליגה השנייה.

העסקה תלויה בתוצאות הבוררות בעניין בוזגלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully