וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נכים: הנבחרת התארחה אצל נשיא המדינה

שמעון פרס בירך את חברי הנבחרת שישתתפו באליפות אירופה בישראל, ואמר להם: "כל אחד מסמל עבורי גבורה אישית"

נשיא המדינה שמעון פרס אירח הבוקר (חמישי) במשכנו מפגש עם נבחרות ישראל בכדורסל נכים לקראת אליפות אירופה שנערכת לראשונה בישראל. האליפות מהווה שלב מקדים והחשוב ביותר שיכריע מי מהנבחרות ישתתפו באולימפיאדת לונדון 2012 במשחקים הפאראלימפיים. במפגש השתתפו כ-40 חברי נבחרות הנשים והגברים של ישראל ושגרירי המדינות גרמניה ופולין ששחקניהם יתארחו בטורניר שיתקיים בגלבוע ובניר העמק בספטמבר.

פרס אמר לספורטאים: "בעבורי מפגש כזה הוא בין המרגשים ביותר שאדם יכול לחוות. כל אחד מכם מסמל קודם כל גבורה אישית של מי שהולך בראש ולעיתים נפגע כשסיכן את חייו, כל אחד מסמל תקווה. העובדה שאתם עולים למגרש בראש מורם, נחושים לנצח ולהביא הישגים למדינת ישראל נושאת תקווה לכולנו. אתם מסמלים את יתרונה של אצילות הרוח, הגאווה והתקווה. זה מה שאתם, באי כניעה. אני מאחל לכם הצלחה באליפות אירופה ובאולימפיאדת לונדון. עד עכשיו הבאתם תוצאות יוצאות מן הכלל ואני בטוח שגם עכשיו תגרפו מקומות ראשונים ומדליות למדינת ישראל".

הספורטאית מורן סמואל, נציגת הנבחרת, סיפרה בדבריה לנשיא על החזרה לספורט: "המפגש הראשון עם הכדור, הפרקט והסל על כסא הגלגלים היה בשבילי כמו להתאהב שוב באהבה הראשונה את ומי שזוכר את הפרפרים בבטן מהאהבה הראשונה זה בדיוק מה שאני הרגשתי כשחזרתי למגרש הכדורסל. ספורט עבורי לא קשור בכלל לשיקום אלא קשור ליכולת שלי להאמין במסוגלות שלי להיות טובה באמצעות הגוף שלי ולהתחרות ולייצג את מדינת ישראל. לפני כשנתיים יחד עם חברותי לנבחרת הנשים הצלחנו להתאמן לקראת אליפות אירופה והיום אנחנו באמת מגיעים לצעד המרכזי בכל המסע הזה. המסר הכי חשוב שאני רוצה להעביר לכולנו הוא שהמגבלות היחידות בחיים הן אלה שאנו מציבים לעצמנו".

שוקי דקל, מנהל אליפות אירופה בכדורסל נכים אמר לנשיא: "אנחנו כאן כדי לקבל את ברכתך לאליפות אירופה בכדורסל על כסאות גלגלים שתתקיים בעוד פחות שלושה שבועות. אנחנו מקווים שספורטאינו שנמצאים כאן כולם, יזכו בכרטיס העלייה לאולימפיאדת לונדון בשנה הבאה".

קפטנית נבחרת הנשים רחל שלוש וקפטן נבחרת הגברים רותם פיליס העניקו לנשיא פרס את הכדורסל הרשמי של המשחק כשהוא חתום על ידי כל השחקנים והודו לו על קבלת הפנים ובירכת הדרך. לאחר מכן הצטלם הנשיא עם הספורטאים לתמונה קבוצתית ובמה שהפך למסורת בימים האחרונים, אלה השיבו לו בשירי יום הולדת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully