וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "הקלאסיקו לא מעניין אותי. כפר סבא-רמת גן יותר"

יו"ר ההתאחדות לא מתרגש מבארסה וריאל וממתין לפתיחת הליגות בסופה"ש. על הכדור המרכזי: "בטוח שכל השופטים נקיים"

עונת 2011/12 נמצאת ממש בפתח, כאשר מי שבעיקר מתרגש מהאירוע הזה (מעבר לחובבי הכדורגל עצמם) הוא יושב ראש ההתאחדות אבי לוזון, שהתראיין היום (חמישי) בגלי צה"ל והתייחס בין השאר לפרשת הכדור המרכזי ולקיץ הסוער שעבר על קבוצות הכדורגל.

"אני נרגש ומחכה שהליגה תתחיל", אמר לוזון. "מבלי לפגוע בסופר קלאסיקו, דקה לא ראיתי ממנו כי זה לא מעניין אותי. הדבר היחיד שאני רואה זה משחקים מאוד אטרקטיביים בגמר הצ'מפיונס. כמה פעמים אני צריך לראות את מוריניו רב שם? אותי יותר מעניין לראות את הפועל כפר סבא נגד הפועל רמת גן מחר".

לוזון גם התייחס לשינויים שיחולו בעקבות פרשיות הבעלות השונות ותהליך למידת ההתאחדות את אירועי הפועל פתח תקוה ובית"ר ירושלים, ואמר כי יש כוונה שבעלי הקבוצות יהיו חייבים להפקיד ערבות בנקאית לצורך כך. "עשינו תיקון משמעותי לפיו כל חוזה שנחתם מצריך העמדת ערבויות על משך החוזה כולו", סיפר. "כך נוודא שאם בעלי בית יחליטו לנטוש את הקבוצה, היא לא תעמוד בפני שוקת שבורה".

לוזון, שנכח אתמול באיצטדיון רמת גן בניצחון של מכבי חיפה 1:2 על גנק, אמר: "במחצית דיברתי עם שחר ואמרתי לו שמצידי אפשר לסגור את המשחק עכשיו. היינו יכולים להוביל 0:3 או 0:4. אני מאוד אופטימי וחושב שמכבי חיפה יכולה להבקיע שער בגנק ואולי גם לנצח שם".

על יתר הישראליות שיתחרו היום במסגרת הליגה האירופית, אמר: "אני בטוח ב-95 אחוז שגם הפועל תל אביב תעבור את הקבוצה הליטאית ומכבי תל אביב עומדת בסיכויים של 50-50. באופן אישי אני מחזיק אצבעות לכולם כי אני חסיד של הכדורגל הישראלי וגאה בכדורגלן הישראלי. כשכולם בזו, אמרתי שצריך סבלנות. ערן זהבי, שחקן שרק לפני שלוש שנים שיחק בליגה השנייה ברמת השרון, היום משחק בליגה האיטלקית. לא במקרה יצאו 35 שחקנים לחו"ל".

לוזון התייחס גם לפרשת הכדור המרכזי, ואמר: "אני אגיב במשפט אחד על כל מה שקרה סביב הפרשה. אני בטוח גם היום שכל שופטי הכדורגל שלנו הם נקיים, ישרים והגונים. בסופו של יום אני לא יודע מה יהיה. תחקרו את מי שאתם רוצים, אבל בצנעה. בכל הכדורגל העולמי יש טעויות. כבודה של החקירה במקומה מונח, אבל אני סמוך ובטוח ששופטי הכדורגל נקיים מכל רבב".

כל הכתבות מפרויקט פתיחת העונה של ליגת העל

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully