וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוניברסיאדה: ישראל מתחה את ארצות הברית

18.8.2011 / 12:28

הנבחרת של רוני בוסאני סיימה את הטורניר עם הפסד 94:84 ליריבה החזקה לאחר משחק מצוין. 20 נקודות לשוטבין

הקיץ של נבחרות של ישראל בכל הגילאים ידע עד כה בעיקר מפלות, אבל היום (חמישי) השאירה הנבחרת האולימפית טעם טוב למרות שנוצחה 94:84 על ידי נבחרת ארצות הברית החזקה במסגרת האוניברסיאדה. המשחק עצמו היה לפרוטוקול בלבד, אבל שחקניו של רוני בוסאני החזיקו מעמד במשך כמעט שלושה רבעים ונתנו פייט אמיתי לנבחרת שכוללת כמה מועמדים לסיבוב הראשון בדראפט ה-NBA, ושניצחה בממוצע את משחקיה עד כה באליפות ב-25 הפרש. ישראל סיימה את הטורניר עם שני ניצחונות ושלושה הפסדים ולא העפילה לרבע הגמר.

ארצות הברית פתחה בסערה את המשחק ועלתה ל-0:7, אך ישראל חזרה לעניינים בזכות אנטון שוטבין ושלומי הרוש והורידה ל-27:23 בסיום הרבע הראשון. הרבע השני היה הטוב ביותר של הנבחרת בזכות דקות נפלאות של ג'ארד מינץ, שיובש לאורך רוב הטורניר על הספסל, ובזכות שלשות של עמית שמחון והנבחרת הצליחה לרדת למחצית עם יתרון מפתיע 41:43.

גם בתחילת הרבע השלישי המשיכה ישראל להיראות מצוין כשגם גל איתן ויועד בית יוסף מצטרפים למלחמה, אבל דווקא בשתי הדקות האחרונות, כשהרכב מחליפים על המגרש, קרסה ישראל והאמריקאים עלו ליתרון 62:70 בסיום הרבע. האמריקאים המשיכו בריצה בתחילת הרבע האחרון וכבר עלו ליתרון 15, אך ישראל נתנה פייט אחרון כדי לגמור עם הפרש מכובד ובסיום 84:94 לארצות הברית.

קלעו לישראל: אנטון שוטבין 20 ושמונה ריבאונדים, ג'ארד מינץ 19, גל איתן 12, עמית שמחון 11, יועד בית יוסף 8, שלומי הרוש 7, בן רייס 4, גלעד קרני 2, רביב פיטשון 1. כן שותפו: אייל שולמן, סאמר ג'אסר ושון דניאל. בלטו בארצות הברית: ג'אמיקל גרין 16, מרכוס דנמון 13, טרבור מבקווה 12 ו-13 ריבאונדים.

נבחרות ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully