וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוניברסיאדה: יבגני אולחובסקי לא העפיל לגמר

הקופץ במוט הישראלי סיים את העונה שלו עם 5.20 מטר, רף אותו עבר בניסיון השלישי, אבל כשל בשלושת הניסיונות ל-5.30

הקופץ במוט הישראלי יבגני אולחובסקי לא הצליח להיכנס לגמר בתחרות האוניברסיאדה בסין וסיים את השתתפותו במשחקים היום (חמישי) אחרי שקפץ רק 5.20 מ'. העונה של אולחובסקי החלה עם תקוות גדולות אחרי שעונת האולמות החורפית הסתיימה עבורו עם מעבר גובה של 5.47 מטר, אבל אז הגיעה הפרידה מהמאמן פיליפ פיינגולד, ונראה שזה לא עשה טוב לז'ניה שאחרי תקופה קצרה מאוד חזר למאמנו פאבל קוגן.

מוקדם בבוקר רצה אולחובסקי לעלות לגמר האוניברסיאדה. כדי לעשות זאת ללא המתח של ההמתנה לבדוק כמה קופצים עברו איזה גובה, היה עליו לעבור 5.30 מטר ולהבטיח את מקומו בגמר. למרות שלאחרונה הגובה הזה אינו עניין של מה בכך עבורו, היה די ברור שהוא מסוגל לכך.

אולחובסקי התחרה בקבוצה א' במוקדמות שכללה עשרה מתחרים כשהגובה ההתחלתי 4.80 מטר, עליו כולם ויתרו. אולחובסקי נכנס ב-5.00 מטר ועבר חלק. על הגובה הבא, 5.10 הוא ויתר ועבר ישירות ל-5.20, גובה בו הוא כבר נתקל בקשיים, אבל הצליח לעבור בניסיון השלישי. באתגר הגובה של 5.30 אולחובסקי לא הצליח לעמוד וראה חמישה ממתחריו בקבוצה עוברים אותו ושניים נוספים שהסתפקו גם הם ב-5.20 מתמקמים מעליו בדירוג בגלל מאזן פסילות. בשלב הזה לאולחובסקי שדורג שמיני בקבוצה שלו ו-15 בדירוג הכללי כבר היה ברור שהעונה הזו הסתיימה עבורו.

אתלטיקה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully