וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: ורקאוטרן לא ינהל את משחק הגומלין

מאמן גנק נפרד משחקניו בשדה התעופה בישראל והמריא להצטרף לאל ג'זירה. אליניב ברדה צייץ: "דוידוביץ' שוער ענק"

סופית: מאמן גנק פרנקי ורקאוטרן לא ידריך את הקבוצה במשחק הגומלין מול מכבי חיפה ביום שלישי. על פי דיווחים בבלגיה, המאמן כינס את שחקניו בנמל התעופה בישראל ונפרד מהם. בנאומו מנה ורקאוטרן בפני השחקנים ארבע סיבות לעזיבה, אך אף אחת מהן לא הייתה כלכלית.

ורקאטורן לא המריא לבלגיה עם יתר השחקנים, אלא טס לאיסטנבול בדרך להצטרף לקובצתו החדשה, אל ג'זירה. כרגע לא ברור מי ינהל את המשחק בשלישי כשבגנק ינסו למנות מאמן. בינתיים נודע כי עוזרי המאמן הנס ויסר ופייר דנייה ינהלו את משחק הליגה בשבת מול סרקל ברוז'.

ההתפתחות מגיעה יום אחרי ההפסד 2:1 למכבי חיפה. ורקאוטרן סירב להתייחס לנושא במסיבת העיתונאים, אליה הגיע במיוחד גם הג'נרל מנג'ר, דירק דגראן, האיש החזק במועדון שביקש לשמוע מקרוב את התייחסותו של המאמן לנושא עתידו.

בינתיים, בגנק מסרבים להגיב על ההתפתחויות. בימים האחרונים הוזכרו קלוד פואל, מאמן ליון לשעבר, והוב סטיבנס כמועמדים הבולטים להחליף את ורקאוטרן.

עם סיום המשחק, בגנק היו מאוכזבים מאוד מהיכולת ומרוצים מהתוצאה. "הקצב היה גבוה יותר מבמשחק מול פרטיזן בלגרד, אני עייף", אמר המגן הצעיר טימותי דורבאל. "במחצית הראשונה לא שיחקנו כדורגל, היינו הססניים. המחצית השנייה הייתה טובה יותר. לקראת הגומלין, הכל אפשרי. לא ציפיתי שמכבי חיפה תהיה כל כך חזקה, הם היו חדים, אבל אנחנו לא מפחדים כי העניינים תחת שליטה".

אליניב ברדה צייץ בטוויטר: "בשדה. תוצאה שבירה. היה מוזר בהתחלה. דוידוביץ' שוער ענק ובן אדם ענק. נתראה עוד שבוע".

עוד בנושא:

שלום תקוה חושב שמכבי חיפה פספסה
ברדה: "זה היה המשחק הכי גרוע שלנו העונה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully