וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור מליקסון: "בניקוסיה יהיה עלינו הרבה יותר לחץ"

קשר ויסלה קרקוב לא רגוע אחרי הניצחון 0:1 על אפואל ניקוסיה: "אנחנו רק בחצי הדרך". ביטון: "שמח על התוצאה שהשגנו"

ויסלה קרקוב קרובה יותר מתמיד להגשים את החלום שלה ולהעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות. האלופה הפולנית ניצחה אתמול (רביעי) 0:1 את אפואל ניקוסיה הקפריסאית. הפעם מאור מליקסון, ששיחק 90 דקות, לא היה מעורב בשער החשוב, כשפטריק מאלצ'קי היה זה שחתום על הטיל לחיבורים שסידר לקרקוב את המקדמה לקראת הגומלין.

"אנחנו רק בחצי הדרך לליגת האלופות", הרגיע מליקסון את ההתלהבות. "לפנינו עוד הגומלין, שיהיה אפילו הרבה יותר קשה. בניקוסיה יהיה עלינו הרבה יותר לחץ, איצטדיון מלא ומזג אוויר גרוע". מליקסון הודה כי ויסלה לא שיחקה טוב, והוסיף: "בהתחלה שיחקנו רע ורק בסוף המחצית הראשונה התחלנו להיראות טוב יותר. חבל שבחלק הראשון השופט לא שרק לפנדל מכיוון ששחקן יריב בעט בי. בהמשך שלטנו במשחק".

מליקסון גם נשאל אם הוא לא מרגיש בעומס בעקבות רצף המשחקים האחרון, ואמר: "כמובן שיש הרבה נסיעות, שיחקתי גם בנבחרת הלאומית, אבל אני מרגיש טוב. עכשיו אנחנו רק חושבים על נקמה".

דודו ביטון לא שותף בכלל, אבל התראיין בסיום, ואמר: "אני לא מאוכזב שלא שיחקתי, והיום אני שמח עם התוצאה שהשגנו. כולם רוצים לשחק, זה טבעי. כחלוץ אני תמיד רוצה לנצל את ההזדמנויות כדי להבקיע ואני מקווה שתהיה לי הזדמנות לעשות את זה. זה עניין של זמן וזה יקרה כשאשחק טוב". החלוץ גם נשאל על הקהל בקרקוב, ואמר: "האווירה נהדרת. אני מקווה שנתקדם לשלב הבתים וכל האיצטדיון יהיה מלא, שזה יהיה אפילו טוב יותר. אם הם הכי טובים בעולם? האוהדים הם בוודאות הטובים ביותר מבין אלה שיצא לי לשחק עבורם".

ויסלה קרקוב ניצחה 0:1 את אפואל ניקוסיה

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully