וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינסינטי: קרוליין ווזניאקי הודחה כבר בסיבוב השני

הדנית בתקופה גרועה והודחה מטורניר שני ברציפות בסיבוב השני, הפעם לאחר הפסד 6:4, 7:5 למקהייל. נדאל ניצח

התקופה הגרועה של קרוליין ווזניאקי נמשכת. אחרי שהדנית הודחה כבר בסיבוב השלישי ברולאן גארוס ובשמינית הגמר בווימבלדון, אמרו רבים כי אלה לא המשטחים שהיא אוהבת ועליהם היא אף פעם לא מצליחה. מה יגידו עכשיו על המדורגת מספר אחת בעולם?

ווזניאקי, שהובכה והודחה כבר בסיבוב השני של טורניר טורונטו לפני שבוע על ידי רוברטה וינצ'י, סיימה הערב (רביעי) את דרכה בטורניר סינסינטי באותו השלב בדיוק, הפעם לאחר הפסד 6:4, 7:5 לכריסטינה מקהייל האמריקנית, שמדורגת אי שם במעמקי המקום ה-76 בעולם.

ווזניאקי תהיה חייבת להתעשת מהר, לפני שאליפות ארצות הברית הפתוחה תיפתח בסוף החודש בניו יורק. כזכור, בשנה שעברה היא נעצרה שם רק בחצי הגמר על ידי ורה זבונרבה ואם לא תשחזר את ההישג השנה היא עלולה לאבד גם את המקום הראשון בעולם.

טניסאית נוספת שסיימה היום את דרכה בטורניר היא יאנינה וויקמאייר הבלגית (21 בעולם), שהפסידה 3:6, 6:2, 6:2 לפטרה מרטיץ' הקרואטית (72). לעומת שתיהן, ורה זבונרבה (2) הרוסיה דווקא עשתה את העבודה שלה בצורה מרשימה, כשגברה על בת ארצה יקטרינה מקארובה 3:6, 0:6.

רפאל נדאל אמנם מעד בטורניר מונטריאול לפני שבוע והודח כבר בסיבוב השני על ידי איבן דודיג. אך הערב (רביעי) הצליח השור ממאיורקה לחזור לעצמו וניצח 4:6, 5:7 את ג'וליאן בנטו הצרפתי, המדורג במקום ה-112 בעולם. בסיבוב השלישי יפגוש נדאל את בן ארצו פרננדו ורדסקו, שגבר על מיכאל לודרה 4:6, 4:6. ספרדי נוסף שעלה לסיבוב השלישי הוא דויד פרר, שניצח 6:4, 1:6, 5:7 את גרגור דימיטרוב הבולגרי הצעיר.

אנדי מארי הבריטי, המדורג במקום הרביעי בעולם שהודח ממונטריאול בבושת פנים על ידי קווין אנדרסון כבר בסיבוב השני, חזר לעצמו עם 4:6, 1:6 מרשים במיוחד על דויד נלבנדיאן הארגנטינאי והוא יפגוש את אלכס בוגומולוב האמריקני, שהפתיע את צונגה עם 3:6, 4:6.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully