וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: מריו פצ'אלקה לא יפתח

הבלם הסלובקי סובל ממתיחה שתמנע ממנו לפתוח נגד אקראנס (19:00, 5). באדיר, שיעלה במקומו: "זו קבוצה מאוד ממושמעת"

בזמן שמכבי תל אביב תיאבק מול פנאתינייקוס בכדי להעפיל לשלב הבתים של הליגה האירופית, תנסה גם היריבה העירונית שלה, הפועל תל אביב לעלות אל השלב הבא (חמישי, 19:00, ערוץ 5). המשימה של האדומים נראית קלה יותר על הנייר, כשהפועל תתמודד מול אקרנאס, אלופת ליטא, אך דרור קשטן ושחקניו הבהירו כי הם אינם מזלזלים ביריבה, והמטרה שלהם תהיה להשיג תוצאה טובה שתעביר את ההכרעה למשחק שיתקיים בישראל.

בקבוצה עושים מאמצים להכשיר את מריו פצ'אלקה , אבל נראה שהבלם הסלובקי, שערך אתמול אימון כמעט מלא, לא יפתח. במצב כזה, וואליד באדיר יפתח בהרכב לצד ביוואן פרנסמן במרכז ההגנה. כרגע, נראה כי באדיר יהיה זה שיעלה. קשטן לא תרגל הרכב, משום שהצוות המקצועי של אקרנאס שהה במתחם האימונים וניסה לעקוב אחרי האדומים. עם זאת, נראה שקשטן יפתח עם ההרכב שתרגל ביום שני בארץ. נאעל חוטבא אמור לפתוח כמגן ימני במקום עומרי קנדה. אביחי ידין ישוב למרכז הקישור במקום מחמוד עבאס, ואילו נוסא איגייבור יערוך כנראה הופעת בכורה כשיפתח בצד ימין של הקישור. עומר דמארי יצוות בחלק הקדמי לטוטו תמוז.

כזכור, בסיבוב הקודם של הליגה האירופית, השיגה הפועל תל אביב תוצאה מצוינת במשחק הראשון כשגברה על ואדוז 0:4, אך התבזתה בגומלין כשהפסידה ליריבה החלשה שמולה 2:1. הפעם, רוצים האדומים לעשות את העבודה ולנצל את ההגרלה הנוחה יחסית שקיבלה הקבוצה. אתמול ערכה הקבוצה את האימון המסכם שלה, ובסיום היתה אמורה להתקיים מסיבת עיתונאים של הקבוצה, אך מאחר ולא הגיעו אליה עיתונאים, היא בוטלה.

בלם הפועל תל אביב ביוואן פרנסמן אמר לאתר הרשמי של אקרנאס: "אנחנו לא יודעים עליהם יותר מדי, רק ממה שראינו בקלטות. כל משחק הוא שונה, כמובן שהמשחק הזה חשוב לשתי הקבוצות בשלב כה מכריע. אנחנו נהנים לשחק כדורגל, אנחנו אוהבים להניע כדור. אני חושב שיש כאן מזג אוויר טוב לכדורגל".

קפטן הפועל תל אביב וואליד באדיר אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "באנו לכאן במטרה להוציא תוצאה טובה. ראינו את ביצועי היריבה בקלטות ומדובר בקבוצה חזקה, מקצוענית ומאוד ממושמעת". על המפתחות שאמורים לקרב את האדומים אל עבר הניצחון, אמר הקפטן: "אנחנו באים לשחק את המשחק שלנו ומקווים להוציא תוצאה טובה שתעביר את ההכרעה לבלומפילד, מול הקהל שלנו".

היו"ר דורון אוסידון הוסיף על דבריו של באדיר: "באנו עם מטרה מאוד ברורה ואנחנו מרגישים את המחויבות של השחקנים בעיניים". לגבי התחושה שלו האם תצליח הקבוצה לצאת עם תוצאה טובה מליטא, אמר היו"ר: "אני מאמין ומקווה שנעביר את ההכרעה לבלומפילד".

הרכב משוער הפועל תל אביב: אפולה אדל, נאעל חוטבא, וואליד באדיר (מריו פצ'אלקה), ביוואן פרנסמן, דדי בן דיין, אביחי ידין, שי אבוטבול, נוסא איגייבור, סלים טועמה, עומר דמארי וטוטו תמוז.

שי אבוטבול מבטיח: "מה שהיה מול ואדוז לא יחזור על עצמו"

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

"רוצים להעפיל לליגה האירופית כבר ביום חמישי"

יריבת הפועל תל אביב בשלב פלייאוף העלייה לליגה האירופית, אקרנאס הליטאית, ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק אותו תארח. אחרי שהצליחו למתוח את באטה בוריסוב החזקה במוקדמות ליגת האלופות, הליטאים מאמינים בכוחם להגיע לגומלין בישראל עם תוצאה טובה.

"כל משחק הוא אירוע לכל העיר. יש לנו אפשרות לעלות לליגה האירופית ואני רוצה לעשות את זה כבר אחרי המשחק הראשןו", אמר המאמן ולדאס אורבונאס, "אני לא חושב שלהפועל תל אביב יש משהו מיוחד, אבל היא קבוצה חזקה. היא שולטת טוב בכדור, מניעה אותו טוב ומשחקת כדורגל מודרני".

המאמן הליטאי הוסיף: "צפינו בקטעי וידאו של הפועל ואנחנו מכירים אותה. הדבר החשוב ביותר מבחינתנו הוא שלא נעשה טעויות בהגנה. נשחק בצורה אגרסיבית בהתקפה וננסה ליצור כמה שיותר מצבים באזור הרחבה שלהם כדי לכבוש".

הרכב משוער אקרנאס: אמיליוס זובאס, איגנאס דדורה, אנדריוס יוסקאס, מנטאס סאמויסבאס, גיידריוס טומקביצ'יוס, רמונאס רדאביצ'יוס, אורמיאס קוצ'יס, אורימאס ורטליס, מאורו אלונסו, אנדריוס וליצ'קה, אדאמה פופאנה.

(עדכון ראשון 17/8 19:18)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully